تامین امنیت انتخابات، مهمترین ماموریت پلیس است

اصفهان–ایرنا- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا(فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی) گفت: مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی در زمان فعلی، تامین نظم و امنیت انتخابات است که برای این مهم از آمادگی کامل برخوردارند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شرفی روز دوشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران مرکز آموزش «شهید بهشتی» فراجا در اصفهان افزود: انتخابات، مهمترین و خطیرترین وقایع کشور است زیرا مردم آمادگی پیدا می‌کنند در تعیین سرنوشت سیاسی خود مشارکت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی کارکنان نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت در جامعه است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در یک مقطع زمانی کارنامه خوب و درخشانی از عملکرد پلیس در راه برقراری امنیت ارائه دهیم، زمان انتخابات بهترین موقع است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا(فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی) افزود: در زمان کنونی مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که کارکنان ما با آمادگی کامل روحی و روانی بشدت در حال طرح‌ریزی و آماده‌شدن برای این امر مهم هستند.

وی با اشاره ه مشارکت بالای کارکنان این نیرو و خانواده‌هایشان برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی در گرو برگزاری انتخاباتی پرشور است بنابراین هر کس وظیفه دارد مردم را به مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز دعوت کند تا هم عزت و آبروی نظام در دنیا حفظ شده و هم افراد اصلح برای حکمرانی بهتر در کشور انتخاب شوند و در راس امور قرار گیرند.

وی یادآور شد: مردم پلیس مُقتدر، ورزیده، اهل دانش، باانگیزه، دارای انضباط ظاهری و معنوی و برخوردار از مهارت‌های متعدد و ظرفیت‌های مقتدرانه در میدان عمل و اجرا را دوست دارند.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه پلیس مُقتدر و توانمند ایران اسلامی، دژی مستحکم برای حفظ امنیت مردم محسوب می‌شود، گفت: در مقوله دشمن شناسی، نیروی پلیس باید نوع تهدید را بداند، دشمن و راهبردهایش را بشناسد و از قابلیت لازم برای مقابله با تهدیدات برخوردار باشد تا بتواند در موقع لزوم طرح‌ریزی و از نظام اسلامی، خیمه انقلاب و ارزش های امام و شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب صیانت کند.

وی در ادامه بر لزوم آشنایی پلیس با تحولات روز جامعه نیز تأکید ورزید و گفت: برای آشنایی کامل کارکنان پلیس با این مسائل باید برنامه‌ریزی برای تدریس ملاحظات نظری و علمی و به روزرسانی اطلاعات آنها از شرایط موجود و فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای پلیس متناسب با تهدیدها و نیازها در دستور کار آموزش‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور سه هزار دانش‌آموخته دوره آموزشی درجه‌داری در آموزشگاه علمی تخصصی «شهید بهشتی» فراجا در اصفهان برگزار شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha