عنایتی:صنعت نفت با بختیاری‌زاده تغییر کرده است/ بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: صنعت نفت آبادان با حضور سهراب بختیاری‌زاده و تغییراتی که داشته، شرایط بهتری پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول بازی حساسی را در پیش داریم. امتیاز این بازی در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد. تیم ما تاکنون هفت یا هشت امتیاز را به دلیل اشتباه داوری از دست داده و امیدواریم این شرایط بهتر شود.

وی افزود: فردا دو تیم بازی سختی را در پیش دارند. صنعت نفت با تغییراتی که داشته و با حضور سهراب بختیاری‌زاده شرایط بهتری پیدا کرده است. در بازی‌های قبلی تیم وقتی گل می‌خورد شیرازه‌اش از هم می‌پاشید اما حالا بازیکنان ما به خود باوری رسیدند. امیدورایم در این بازی سخت به سه امتیاز برسیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: بازی‌های رو در رو بین تیم‌های مثل ما و صنعت نفت آبادان که در شرایط مشابهی قرار دارند، حساسیت زیادی دارد و صنعت نفت یکی از تیم‌هایی است که ما با آن در رقابت هستیم. جایگاه تیم ما آن چیزی نیست که در جدول باید باشد و ما می‌خواهیم از فردا شرایط را به سود خود تغییر دهیم و برای این موضوع انگیزه زیادی داریم.

عنایتی در مورد جذب فرشید اسماعیلی و علی قربانی گفت: در نیم فصل اول بی‌تجربه بودیم و حالا سعی می‌کنیم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم که با تجربه و با کیفیت باشند. مطمئن هستم این دو بازیکن کمک زیادی به ما می کنند.

وی در مورد قهرمانی امیدهای پیکان اظهار داشت: از این موضوع خوشحال هستم. ما بازیکنان با کیفیتی در تیم‌های پایه داریم. پیکان مدت‌هاست در رده‌های پایه کار می‌کند و همین هم از این باشگاه انتظار می‌رود. این تیم بازیکنان بزرگی را به تیم ملی معرفی کرده است. اگر شرایط در جدول برای ما بهتر شود از این بازیکنان استفاده می‌کنیم.

سرمربی پیکان در خصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی‌های حساس بیان کرد: جدا کردن تیم‌ها از یکدیگر یک اشتباه بزرگ است. مگر سایر تیم‌ها خرج نمی‌کنند؟ همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر خرج کرده و با کیفیت هستند. کمک داور ویدیویی باید برای همه باشد. دوستان باید کمی فکر کنند و سنجیده عمل کنند. اگر امتیازات از دست رفته ما به خاطر اشتباهات داوری اضافه شود، ما در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

دیدار تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۵ در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha