۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85400057
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

برگزاری انتخاباتی باشکوه مهمترین هدف پیش رو است

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو با توجه به مسئولیت‌های مختلفی که در اختیار داریم،مهمترین هدف و فعالیت ما محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد جلایی روز سه شنبه در بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی مدیرکل دادگستری گیلان از ستاد انتخابات استان اظهار کرد: ما در ۲ بخش سیاسی و امنیتی در حوزه انتخابات فعالیت داریم که اهم کار ما در بخش سیاسی است.

وی افزود: خوشبختانه همکاران این حوزه بسیار فعالند و اقدامات مناسبی نیز در این بخش انجام شده و امیدواریم که انتخابات ۱۱ اسفند بدون هیچ مشکلی و با شکوه‌تر از ادوار گذشته برگزار شود و شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: البته ما نیازمند حمایت دستگاه قضا هستیم که خوشبختانه در این بخش نیز تعامل بسیار خوبی بین استانداری و دادگستری در گیلان وجود دارد که این امر سبب تسریع در کارها می‌شود.

تعامل دستگاه های اجرایی موجب پیشبرد اهداف نظام است

مدیرکل دادگستری گیلان نیز در این بازدید طی سخنانی اظهار کرد: همه ما در یک جبهه کار می‌کنیم و اگر چه مسئولیت‌ها متفاوت است اما اهداف مشترک است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی افزود: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و استانداری در گیلان وجود دارد زیرا ماموریت‌های مشترکی داریم و این ارتباط و تعامل باعث پیشبرد اهداف می‌شود.

وی به اهمیت حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی اشاره و بیان کرد: جایگاه و کار این حوزه بسیار مهم است و حتی حوزه‌های دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ زیرا بسترسازی فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی و سایر حوزه‌ها منوط به بخش سیاسی، امنیتی و اجتماعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha