۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85400152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نیازهای البرز از نگاه یک نامزد مجلس دوازدهم

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبر: 85400152
نیازهای البرز از نگاه یک نامزد مجلس دوازدهم

کرج - ایرنا - نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد ، تقویت زیر ساخت های درمانی،آموزشی و فرهنگی در کنار رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم را به عنوان مهمترین مطالبات ساکنان استان البرز برشمرد.

دکتر " علی جمال محمدی" روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز افزود: این استان با توجه به نو پا بودن در حوزه های زیر ساختی مختلف از جمله بهداشت و درمان ، آموزشی و فرهنگی با مشکلاتی مواجه است که باید با جدیت برای رفع آنها گام برداشت.

وی بیان کرد: جدا شدن استان البرز از تهران بدون توجه به تامین زیر ساخت ها و طرح های توسعه ای هدفمند و پژوهش محور صورت گرفته است.

جمال محمدی افزود: مطالعات بسیاری در حوزه سلامت و امور فرهنگی استان البرز صورت گرفته اما در حوزه تصمیم گیری و اجرا شاهد اقدام موثر نیستیم.

این نامزد انتخاباتی گفت: در صورت انتخاب، این مطالبات را در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مجلس باید دغدغه از سفره تا اشتغال و مسکن مردم داشته باشد

جمال محمدی افزود: دغدغه سفره ، اشتغال و مسکن مردم باید مورد توجه نماینده مجلس باشد و با انتقال مشکلات به مسوولان بالادستی کشور اقدامات موثر در جهت رفع آنها انجام دهد.

وی تاکید کرد: با نگاه به منافع ملی و کشور باید نماینده مجلس بتواند در عرصه های بین المللی جایگاه خودش را حفظ کند.

این نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس در ادامه به بحث نظارت و اجرایی شدن صحیح قوانین اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مواقع قوانینی وجود دارد که به نحو مناسب اجرا نمی شود بنابراین یک نماینده مجلس باید بتواند این موضوع را به عنوان اولویت ویژه درنظر گیرد.

شکاف بین نماینده و مردم پس از انتخابات آسیب زا است

جمال محمدی ادامه داد: از دل مردم درآمدن و در کنار مردم بودن دارای اهمیت بسیاری است، تجربه ثابت کرده در بسیاری از مواقع پس از انتخابات به دلیل حجم بالای کار ممکن است ارتباط مردم و نماینده گسسته شود که این شکاف آسیب زا است.

وی ایجاد کارگروه های استانی برای بهره گیری از نخبگان جوان و افرادی که تجربه دارند را مورد تاکید قرار داد.

جمال محمدی تاکید کرد: استان البرز در کنار تمام ظرفیت های خود دارای ظرفیت نیروی انسانی مستعد است که در صورت بر نامه ریزی مدون می توان از آنها برای ارتقای استان بهره بیشتری برد.

حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رای جایگاه نظام اسلامی را تثبیت می کند

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم ، حضور مردم را در پای صندوق های رای در عرصه های مختلف تصمیم گیری تحسین برانگیز خواند و افزود: این حضور جایگاه ایران را در جهان تثبیت می کند و موجب سرافرازی است.

نماینده مجلس باید مردم را درک کند

جمال محمدی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس باید توانایی درک مردم را داشته باشد و خود را جدای از مردم نداند، افزود: یک‌ نماینده مجلس باید امور و نیازهای روزمره مردم نه تنها در حوزه انتخابیه، خود بلکه در منطقه و کشور را بشناسد.

وی افزود: فردی که به عنوان نماینده مجلس انتخاب می شود باید منافع عموم را بر منافع خود ترجیح دهد و در راه پیشرفت جامعه و مردم از حق خود بگذرد.

اطلاع از مسایل سیاسی و اسلام ، مسایل روز جامعه خود و مسایل جهانی ، تعهد به دین خدا و آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر ویژگی هایی بود که این نامزد انتخاباتی برای نماینده مجلس شورای اسلامی برشمرد.

سوابق اجرایی دکتر جمال محمدی :

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی البرز،رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی البرز،رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، مسوول بهداری رزم استان البرز مستقر در دانشگاه علوم پزشکی البرز،بازرس ویژه دانشگاه علوم پزشکی البرز،مسوول حاکمیت خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز،نایب رییس کمیته داوران هیئت کاراته استان البرز،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد،رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان کرج،مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی کرج،مسوول ستاد فوریت های پزشکی شهرستان کرج،رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)،قائم مقام ریاست بیمارستان ثارالله،مدیر بیمارستان شهید رجایی،مدرس دانشگاه علوم پزشکی البرز، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی

سوابق علمی:

دکترای تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فارغ التحصیل رشته های آموزش پزشکی، مدیریت اجرایی، مدیریت سلامت،

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha