۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85400703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سایه کوتاه شمس آذر قزوین در نقل و انتقالات نیم فصل دوم

قزوین - ایرنا - رقابت های نیم فصل دوم فوتبال لیگ برتر، جام خلیج فارس در حالی آغاز شد که سایه کوتاه تنها نماینده قزوین در نقل و انتقالات زمستانی به خاطر شرایط مالی به هیچ عنوان به چشم نیامد تا جایی که با پنج بازیکن خروجی به تیم های مطرح کشور و چهار خرید جدید، این تیم عملکرد قابل قبولی را از خود برجای نگذاشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شمس آذر قزوین که با قهرمانی در فصل گذشته مسابقات لیگ یک، اولین فصل حضورش را در لیگ برتر فوتبال تجربه می کند، این تیم در حالی پا به این رقابت ها گذاشته که در همان ابتدای کار با کسر سه امتیاز به دلایل انضباطی روبرو شد اما در ادامه توانست عملکرد درخشانی را در نیم فصل اول از خود بر جای بگذارد و با شکست تیم قدرتمند و متمول سپاهان اصفهان و تساوی برابر تیم های مدعی همچون استقلال و تراکتور، خط و نشانی را برای تیم های حاضر در لیگ برتر بکشد.

این در حالی بود که فوتبال دوستان قزوینی انتظار داشتند تا مالکان و مدیران این باشگاه با تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی، مقدمات حضور پرشور شمس آذر را در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فراهم کنند اما حاشیه های ریز و درشت از یک سو و نیازهای مبرم مالی باشگاه از سوی دیگر باعث شد تا متاسفانه نماینده قزوین عملکرد خوبی را در فصل نقل و انتقالات زمستانی نداشته باشد و با نیمکت خالی تر نسبت به نیم فصل اول، رقابت ها را ادامه دهد.

آقای گل لیگ یک در راه تبریز

رحمان جعفری که نقش بسزایی در صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین از لیگ یک به لیگ برتر را داشت و لقب آقای گلی لیگ یک را نیز یدک می کشید، در جهت تامین منابع مالی باشگاه با مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به باشگاه تراکتورسازی منتقل شد تا سعید دقیقی یکی از مهره های اصلی در خط حمله تیمش را در آغاز نیم فصل دوم رقابت ها از دست بدهد.

ماشین گلسازی شمس آذر در نقش جهان

در ادامه سریال بدبیاری های تیم فوتبال شمس آذر، علی اصغر اعرابی وینگر جوان و سرعتی این تیم که با به ثمر رساندن ۲ گل و پنج پاس گل در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر در موفقیت تیم شمس آذر نقش ارزنده ای داشت نیز با عقد قراردادی به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست تا خط حمله آتیشین این تیم قزوینی که در مسابقات لیگ برتر برای هر تیمی یک تهدید جدی به حساب می آمد، با آسیب های جدی روبرو شود.

جدایی سه بازیکن دیگر در خطوط دفاعی و میانی تیم

عرفان قهرمانی و سعید کریمی مدافعان ثابت و قلدر تیم شمس آذر قزوین در ادامه نقل و انتقالات نیم فصل دوم نیز سر از تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان درآوردند و مصطفی احمدی نیز به عنوان هافبک دفاعی به تیم صنعت نفت آبادان پیوست تا پرونده خروجی های شمس آذر در فصل نقل و انتقالات زمستانی کامل تر شود.

یشمی پوشان چشم انتظار درخشش بازیکنان جدید در تیم

تیم شمس آذر قزوین که سیاست خود را بر فروش بازیکنان شاخص خود قرار داده بود تا بتواند منابع مالی باشگاه را به نوعی تامین کند در ادامه راه با خرید سجاد بازگیر از ملوان به عنوان مهاجم و امیر شبانی از پیکان به عنوان مدافع سعی در پر کردن خلع های ایجاد شده در خطوط دفاعی و هجومی داشت و حالا باید دید این ۲ بازیکن می توانند ضمن پر کردن جای بازیکنان از دست رفته، نظر سعید دقیقی، سرمربی این تیم را در ادامه را جلب کنند یا خیر.

البته بایستی اذعان کرد که امید علیپور و معین قربانی نیز به ترتیب از تیم های نفت و گاز گچساران و دریای بابل به تیم شمس آذر پیوسته اند تا روحیه و جنگندگی خود را بتوانند در ادامه موفقیت های شمس آذر قزوین در رقابت های نیم فصل دوم، به این تیم تزریق کنند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نیم فصل رقابت های لیگ برتر و از ۱۵ دیدار خود توانسته بود با ۶ برد، پنج تساوی و چهار باخت و با کسب ۲۰ امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی پیش از آغاز بازی ها) توانست جایگاه نهم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

این تیم با شروع مسابقات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ۲ دیدار خود را برابر تیم های استقلال خوزستان با نتیجه تساوی و هوادار تهران را نیز با شکست آغاز کند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با ۲۱ امتیاز در رتبه نهم جدول جای گرفته است و امروز /چهارشنبه/ در چارجوب هفته هجدهم این رقابت ها در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم مس رفسنجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha