۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85401008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخاباتی: فیروزکوه ظرفیت فراوانی برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر دارد

فیروز کوه- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران در فیروزکوه و دماوند گفت: این شهرستان با توجه به مناطق زیبا ظرفیت فراوانی برای جذب گردشگر اعم از داخلی و خارجی دارد که با سرمایه گذاری در این بخش بخشی از مشکلات اشتغال مردم منطقه حل خواهد شد.

اکبر یوز باشی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری در شهرستان فیروز کوه ، توضیح داد: این شهرستان جلوه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد اما باید به موضوع مهم دسترسی گردشگران به مناطق زیبای طبیعی و گردشگری توجه داشته باشیم .

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران در فیروزکوه و دماوند گفت: برای خدمت صادقانه به میدان انتخابات آمدم و اصل شفافیت و عمل به وعده ها را در طی خدمت صادقانه در اولویت قرار دادم.

دسترسی آسان گردشگران

وی ادامه داد: دسترسی آسان گردشگران گامی برای ترغیب حضور بعدی آنها در منطقه است اما اگر گردشگر مدت زیادی را در ترافیک محدوده گیلاوند بماند و امکانات رفاهی نداشته باشد رغبتی به حضور مجدد در منطقه نخواهد داشت.

یوز باشی ادامه داد: مبحث گردشگری در منطقه نیاز به کار کارشناسی و تخصصی دارد و در این راستا باید ازظرفیت متخصصان برای ارتقای سطح گردشگری منطقه بهره ببریم و با رفع مشکلات موجود از صرف هزینه های بالا در زمانهای آتی جلوگیری کنیم.

وی افزود با بیان اینکه نگاه ما به حوزه گردشگری شهرستان فیروز کوه با توجه به اینکه وضعیت گردشگری بسیار خوبی در منطقه داریم کمرنگ است.

بانوان نیز نقش موثری در پرشورکردن انتخابات دارند

یوز باشی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید بخش عمده ای از موضوعات خود را به بانوان تخصیص بدهد ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر نقش موثر بانوان اشاره کردند و توصیه های به جا و درستی درباره بانوان داشتند.

وی افزود: واگذاری مسئولیت به بانوان در بسیاری از موارد اثر بخش بوده و بانوان باید در موضوعات مختلف دیده بشوند و به آنها مسئولیت هایی واگذار شودبا توجه به اینکه بانوان در کشور ما جایگاه والایی دارندو باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا،اکبر یوزباشی متولد شهر آبسرد شهرستان دماوند و فارغ التحصیل رشته کارشناسی حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است.

ریاست دایره حقوقی بانک اقتصاد سابق که پس از فرآیند ادغام تعدادی از بانک ها ، نقش مؤثر و بسزائی در حوزه حقوقی بانک بزرگ سپه ایفا کرد را می توان بخشی از سابقه کاری وی محسوب کرد. از دیگر سمت های وی می توان از مدیر و مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوقی در بانک‌های سپه و مهر اقتصاد سابق، مشاور دبیر کل و عضو کمیته حقوقی سازمان فجر ملل اسلامی، عضو کمیته امور تخصصی حقوقی نظام پیشنهادات بانک سپه، ریاست هیأت مدیره شرکت تعاونی مسکن مهرهفت دماوند نام برد.

مدیر مسئولی و سردبیری نشریات دانشجویی، فعال فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی در شهرستان دماوند و استان تهران، مسئولیت در حوزه هاو پایگاه‌های شهری، دانشجویی و ادارات بخش دیگری از فعالیت های اکبر یوز باشی کاندیدای نمایندگی مجلس دوازدهم شورای اسلامی در شهرستان فیروز کوه است.

شهرستانهای فیروز کوه و دماوند دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند .

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha