بهترین اتفاق فوتبال در ۱۴۰۲ سوم شدن ساحلی بود/ آل‌کثیر مشکل خط حمله پرسپولیس را برطرف کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص سومی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی و همینطور وضعیت پرسپولیس در سال گذشته به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ایرنا، بهزاد داداش‌زاده جزو آن دسته کسانی است که برای باشگاه استقلال و پرسپولیس بازی کرده و در مقطعی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بود. با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مقام سوم جهان رسید؟

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان فوق‌العاده بود و خوشحالم که توانست دل مردم را شاد کند. ما به تیمی باختیم که بنیانگذار فوتبال ساحلی در دنیاست. باید این بازیکنان را حمایت کنیم و امیدوارم مسئولان ورزشی به این موضوع رسیدگی کنند. خوشبختانه با کادر ایرانی توانستیم سوم جهان شویم و همین موضوع باعث شد دل مردم عزیز کشورمان خوشحال شود.

بهترین اتفاق فوتبالی امسال چه بود؟

برای من بهترین اتفاق فوتبالی سوم شدن تیم ملی فوتبال ساحلی بود. خیلی خوشحالم بابت این موضوع و امیدوارم این موفقیت برای ملی‌پوشان ساحلی تکرار شود.

وضعیت امسال پرسپولیس را چطور دیدید؟

خداراشکر وضعیت پرسپولیس نسبت به گذشته بهتر شده است. امیدوارم کادرفنی تیم تمام تلاش خود را انجام دهد تا حاشیه وارد تیم نشود و بازیکنان تنها دغدغه‌شان فقط بازی کردن باشد. خوشبختانه سرمربی تیم هم با همه بازیکنان فعلی آشنایی کامل دارد و می‌داند از چه بازیکنی در هر بازی استفاده کند. امیدوارم در پایان فصل پرسپولیس بتواند قهرمانی خودش را تکرار کند.

بهترین اتفاق فوتبال در ۱۴۰۲ سوم شدن ساحلی بود/ آل‌کثیر مشکل خط حمله پرسپولیس را برطرف کرد

نقل‌وانتقالات پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه مدیران باشگاه توانستند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کنند و بازیکنان خوبی را جذب کردند. قطعا مدیران باشگاه لیست مدنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کردند و امیدوارم با آمدن این بازیکنان پرسپولیس بتواند به روزهای اروجش برگردد و بتوانند دل ۴۰ میلیون هوادارا را خوشحال کنند. با آمدن عیسی آل‌کثیر خط حمله تیم دیگر مشکل ندارد.

صحبت‌های پایانی

امیدوارم مردم در سال جدید بتوانند بیشتر هوای همدیگر را داشته باشند و سال جدید سال خوبی برای همه مردم کشورم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha