نامزد انتخاباتی:با تولید درآمد پایدار زیرساخت های ضروری شهر ری را مهیا می کنیم+فیلم

شهر ری - ایرنا - نامزد انتخاب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات پردیس و اسلامشهر گفت: با تولید درآمد پایدار در شهرستان ری از جانب کارخانجات و صنایع برای مردم امکانات رفاهی و زیرساخت های ضروری را مهیا کنیم.

میلاد میرزایی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در استان تهران اظهار کرد: در حوزه شهرستان ری ما با چالش های مختلفی روبرو هستیم که به همت جوانان پرشور و جهادی این شهرستان به دنبال این هستیم که با برنامه ریزی هایی که انجام شده و قرار است در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن باشیم ، چالش هایی که ری وجود دارد را مرتفع کنیم.

این نامزد جوان شهرستان ری مشکلات شهرستان ری را ، بافت فرسوده ، حمل و نقل عمومی و سایر چالش هایی که در حوزه فرهنگ عمومی وجود دارد معرفی کرد و گفت که برای رفع همه اینها برنامه های جامعی وجود دارد.

میرزایی با اشاره به برنامه های خود افزود: طرح و برنامه ای که ارائه شده در سه زمینه کوتاه مدت ،بلند مدت و میان مدت می باشد که در بخش کوتاه مدت قرار است ما با یک شبکه سازی از نیروهای جوان و سرمایه انسانی جوانی که در سطح شهرستان ری وجود دارد می توانیم بر مشکلات فائق آییم .

وی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه نیاز شهرستان ری برای پیشبرد اهداف پیش رو است افزود: ما در سطح شهرستان ری سه کارخانه داریم که هر کدامشان به تنهایی برای آلوده کردن یک شهر بزرگ کافی است . ( سیمان، پالایشگاه و تولید برق)

این نامزد انتخاباتی با اشاره به مشکلات این کارخانجات مختلف افزود: متاسفانه این مجموعه های بزرگ علیرغم آلودگی های فراوانی که در سطح شهرستان تولید می کنند هیچ گونه عوارض و فایده ای رو به شهرستان ری منتقل نمی کنند.

میرزایی گفت : بنابراین ما در نظر داریم که به جهت اینکه در حوزه تقنین ونظارت مباحثی وجود دارد بعد از ورود به مجلس در خصوص قانون گذاری در این زمینه ورود کنیم که بتوانیم از این مراکزی که حالا به نوعی تولید آلودگی دارند ، درآمد پایداری برای سطح شهرستان ری حاصل شود که به واسطه آن بتوانیم برای مردم امکانات رفاهی و زیرساخت هایی را مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حوزه حمل و نقل عمومی با چالش مواجه هستیم و در شهرستان در بحث حوزه آموزش و فرهنگ زیرساختهایمان خیلی ضعیف است اگر بتوانیم این عوارضی که مد نظرمان است را از این کارخانجات اخذ کنیم، ان شاالله می توانیم شرایط خوبی را بواسطه این درآمد پایدار برای سطح شهرستان مهیا کنیم.

نامزد انتخاباتی تهران و ری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : از سویی در تهران هم بحث آلودگی هوا و پسماند خشک و تر را داریم که خود شهر تهران بزرگ الان به واسطه عوارضی که دارد از مردم به جهت ورود به طرح ترافیک می گیرد یک مقداری از هزینه های خودش را مرتفع می کند، به نظر می آید که می توانیم در حوزه تقنین وارد شویم که شهر تهران را موظف کنیم که از آن عوارض شهرستان ری را نیز بهره مند کند.

میرزایی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در حوزه کمیسیون های تخصصی مجلس ، کمیسیون های مشترکی وجود دارد و در یک سری از زمینه ها یک تجربه بخصوصی داریم به نظر می رسد حضور ما در کمیسیون اصل نود که وظیفه اش نظارت بر دستگاه های اجرایی است مهم است .

وی افزود: با توجه به اینکه بنده قبلا در مدیریت شهری درحوزه نظارت فعالیت داشتم حضور ما در کمیسیون اصل نود می تواند مثمر ثمر و مفید واقع شود.

این نامزد انتخاباتی تهران و ری در پایان از همه عزیزان دعوت به عمل آورد تا با شرکت درانتخابات ، آینده این مرز و بوم را به درستی رقم بزنند و با انتخاب گزینه اصلح در پیشبرد اهداف انقلاب به خصوص در سطح شهرستان ری نماینده خود را انتخاب کنند.

میلاد میرزایی دانشجوی دکترای حقوق عمومی و فارغ التحصیل مهندسی صنایع است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha