رسایی: به لیست چنارها نه می‌گوییم و لیست پابرهنه‌ها را انتخاب می‌کنیم

تهران-ایرنا- حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ائتلاف امنا ۲۰ روز است اعلام موجودیت کرده و امروز در مقابل ائتلاف‌های ۱۵ ساله قرار گرفته است؛این انتخابات انقلاب پاجوش‌ها علیه چنارهایی که متاسفانه ریشه‌های آنها با مشکل مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام حمید رسایی دیگر عضو لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) در گردهمایی مردمی این ائتلاف، با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در ۱۰ روز اخیر، ۲ بار این جمله را تکرار کردند که مسیر تغییر در کشور صندوق رای و انتخابات است، گفت: در نظام شاهنشاهی مردم حقی در انتخاب حاکمان نداشتند اما در جمهوری اسلامی این مردم هستند که مشخص می‌کنند کلید در دست چه کسی باشد.

رسایی افزود: ائتلاف امنا ۲۰ روز است اعلام موجودیت کرده و امروز در مقابل ائتلاف‌های ۱۵ ساله قرار گرفته است؛ ائتلاف‌هایی که هر سال لباس خود را عوض می‌کنند و به اسم جدیدی می‌آیند. ما نیز از وضع موجود خسته شده‌ایم و لذا تغییر را از خود و از نحوه انتخاب کاندیداهایمان برای مجلس شورای اسلامی آغاز کردیم.

رسایی با تاکید بر اینکه ما تغییر را از نحوه معرفی کاندیدای لیست انتخاباتی خود آغاز کردیم، گفت: در لیست امنا یک نفر اعلام انصراف کرد چون فرد دیگری را از خود اصلح‌تر می‌دانست. آیا در لیست‌های دیگ نیز چنین بود؟ در لیست‌های دیگر سر صندلی و سهمیه دعواست که سهمشان کم نشود. در لیست‌های دیگر کسانی هستند که در موضوعاتی مثل فضای مجازی و یا حجاب و عفاف با یکدیگر ۱۸۰ درجه اختلاف نظر دارند. چرا که برای اینها سهمیه مهم است. اینها دم انتخابات با یکدیگر همسو هستند و پس از اخذ رای، ۴ سال با یکدیگر می‌جنگند.

عضو لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) تاکید کرد که ما به پاجوش بودن افتخار می‌کنیم، برخی گفتند ما سرویم و دیگران پاجوش. این نگاه از بالا به پایین مشکل اصلی کشور است.

وی افزود: این انتخابات انقلاب پاجوش‌ها علیه چنارهایی که متاسفانه ریشه‌های آنها با مشکل مواجه شده است. شما بد عمل کردید که پاجوش‌ها رشد کردند.

رسایی افزود: انشاالله روز جمعه همه می‌آییم و نه بزرگ‌ به لیست چنارها بگوییم و انتخاب می‌کنیم لیست پابرهنه‌ها و پاجوش‌ها را نمی‌شود که فضای سیاسی کشور به اسم اصولگرایی و انقلابی‌گری و بچه حزب‌اللهی تنها در اختیار عده‌ای معدود باشد.

عضو لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما وکیل‌الدوله و ستایشگر دولت نخواهیم بود اما به جنگ با دولت نیز نمی‌رویم. آمده‌ایم که با کمک دولت مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رقیب ما ائتلاف آقای قالیباف است، گفت: ائتلاف آقای قالیباف ریشه ۲۵ ساله دارد، آنها چنارند و ما پاجوش. اختلاف ما با این ائتلاف در حال حاضر ۲ درصد است و انشالله با کمک شما مردم این اختلاف را در روز انتخابات به ۱۰ درصد می‌رسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha