ملت ایران با مشارکت گسترده برگ زرین دیگری در حمایت از انقلاب رقم می‌زنند

گناباد-ایرنا- معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر برگ زرینی در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب روز پنج شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه مصلی امام خمینی (ره) گناباد افزود: ملت همیشه در صحنه ایران افزون بر چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی تاکنون همواره با شرکت پرشور در عرصه های حمایت از آرمانهای انقلاب و به خصوص انتخابات حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و بر تثبیت و استحکام بیش از پیش پایه های این نظام افزودند و خط بطلانی بر سیاستهای خصمانه دشمنان کشیدند.

وی تصریح کرد: یازدهم اسفندماه سالجاری هم به صحنه بی بدیلی از شرکت گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تبدیل می شود.

معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: خودسازی سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه ضلع مهم بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مساجد در تحقق اهداف این بیانیه نقش مهم دارند و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

وی گفت: مساجد در سطح جهان و به خصوص کشور ما به عنوان یک رسانه بزرگ برای تبیین مسائل فرهنگی و ارزشی و بصیرت افزایی تبدیل شده اند.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار کرد: کارکرد اجتماعی مساجد در دوران شیوع ویروس همه گیر کرونا مورد توجه قرار گرفت و بهترین مکان برای هدایت و برنامه ریزی در جهت فعالیتهای مرتبط در بخشهای مختلف به خصوص مقابله با این ویروس همه گیر بودند.

معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، امام جمعه گناباد را یکی از بهترین ائمه جمعه کشور در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در سه دهه گذشته دانست و افزود: حجت الاسلام صادقی منشا خدمات تاثیر گذار و مهمی در گناباد در مدت خدمت خود به عنوان امام جمعه بوده است.

۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح توسعه مصلی امام خمینی (ره) گناباد هزینه شد

امام جمعه گناباد هم گفت: طرح توسعه مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۴۰ متر مربع و زیربنای حدود ۶ هزار متر مربع، از سال ۱۳۸۹ آغاز و برای اجرای آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب ادامه داد: از این مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال با مشارکتهای مردمی و خیران و ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تامین و پرداخت شد.

رییس ستاد اقامه نماز گناباد نیز بیان کرد: طرح توسعه مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان شامل بخشهای اقامه نماز جمعه، فرهنگی، دفتر امام جمعه، مهدکودک (برای نگهداری کودکان شرکت کنندگان در آیینهای مختلف) و غیره است.

حسن باقرزاده گفت: تکمیل نهایی سایر بخشهای این مصلی شامل گنبد، تامین آسانسور، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نماهای شمالی و جنوبی مصلی گناباد نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که مشارکت بیشتر خیران و بخشهای دولتی را می طلبد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha