فراخوان جشنواره شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان در کرمانشاه صادر شد

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با شروع ماه مبارک رمضان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در این ارتباط به ایرنا توضیح داد که شعرای استان و علاقه‌مندان به ادبیات می‌توانند در قالب محورهای انقلاب اسلامی، ولایت، امامت و مسجد میراث و هویت اسلامی و دینی، مسجد کانون مشارکت های مدنی، مسجد و ماه رمضان، مسجد شور آفرینی جوانان و نوجوانان، مسجد گره گشایی از مشکلات مردم، مسجد جایگاه امر به معروف و محل تعاون اجتماعی، مسجد مرکز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

«پوریا جلالی» افزود: شرکت کنندگان از سراسر استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با شماره مجازی ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷ و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره با مرکزیت شهرستان، توسعه عدالت فرهنگی، توجه به ادبیات و هنر متعهد، توجه به مسجد و ماه مبارک رمضان می باشد.

جلالی اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر به لینک مستقیم جشنواره به نشانی https://eitaa.com/farhanghonarsonghor مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha