۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85403014
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار شاباک درباره ابهام در اعمال محدودیت‌های رژیم صهیونیستی در ماه رمضان

تهران- ایرنا- سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) درباره ابهام در اعمال محدودیت‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در ماه رمضان هشدار داد.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از الجزیره، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، رئیس شاباک هشدار داده است که ابهام در مورد محدودیت‌ها در قدس اشغالی در ماه رمضان خطرناک است.

بر اساس این گزارش، رئیس شاباک از کابینه بنیامین نتانیاهو خواسته است تا در مورد اعمال محدودیت‌ها در قدس اشغالی در ماه رمضان سریع تصمیم بگیرند.

رئیس شاباک هشدار داده است که ابهام در مورد محدودیت‌ها در قدس اشغالی در ماه رمضان به وخامت اوضاع منجر می‌شود.

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی درباره اعمال محدودیت‌ها در قدس اشغالی از جمله ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان به دلیل جنگ در غزه گزارش داده بودند.

در همین رابطه «یائیر لاپید» رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی اول اسفندماه در سخنرانی خود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفته بود که کابینه رژیم اسرائیل باید اختیارات اداره اوضاع و شرایط در شهر قدس و کرانه باختری در ماه رمضان را از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی بگیرد و طبق توصیه نهاد امنیتی این رژیم عمل کند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha