خسروی وفا: مردم ایران، همراه نظام هستند؛ خوشحالم به‌عنوان اولین نفر رای دادم

تهران- ایرنا- رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: مردم ایران، همراه نظام هستند و این مساله را بارها ثابت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک پس از حضور در ورزشگاه شیرودی که محل تجمع جامعه ورزش کشور برای رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، اظهار داشت: من اینجا رای ندادم و در نزدیک خانه خودم رای دادم و به ورزشگاه شهید شیرودی آمدم تا کنار ورزشکاران و ورزش‌دوستان باشم و به این حضور خودم افتخار می‌کنم. دوست داشتم اولین کسی باشم که رای بدهم و در حال‌حاضر از این موضوع خوشحال هستم.

وی در خصوص تصمیم وزارت ورزش مبنی بر انتخاب کردن مجموعه شیرودی برای رای دادن جامعه ورزش، گفت: پیشنهاد خودم بود که اینجا را برای رای دادن ورزشکاران انتخاب کنیم که خوشبختانه مورد استقبال وزیر ورزش قرار گرفت.

رئیس کمیته ملی المپیک، بیان کرد: خیلی دوست داشتم ورزشکاران کنار هم جمع شوند و شور نشاط ورزشی به چشم بیاید. خوشبختانه این حرکت خوبی بود و امیدوارم در سال‌های بعد هم تکرار شود. امیدوارم تمامی روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این انتخابات شرکت کنند. همه می‌دانیم که در ورزش، ارگان‌های مختلف با رای انتخاب می‌شوند و اهمیت این مساله را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مردم، همراه نظام هستند، گفت: در ۲۲ بهمن که دیگر رای در کار نبود نیز مردم، حضوری چشمگیر داشتند و ثابت کردند که پای نظام هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha