داوری: جامعه ورزش، پایبندی به نظام و رهبری را به تصویر کشید

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه جامعه ورزش از ابتدای ساعات اولیه حضوری پرشور پای صندوق‌های رای داشتند، گفت: این حضور نشان داد جامعه ورزش پایبند به نظام و رهبری هستند و یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از حضور پرشور مردم و جامعه ورزش در انتخابات یاد کرد و افزود: امروز یک روز خاطره‌انگیز برای من است، سال‌ها در همین سالن افراسیابی بازی کردم و امروز در همین فضا یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردم.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور ورزشی‌ها نشان داد تا چه میزان به نظام پایبند هستند. امنیت کشور به همین راحتی‌ها به دست نیامده و ما قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستیم. این باید تداوم داشته باشد و امیدوارم ایران اسلامی روز به روز در مسیر پیشرفت گام بردارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: جامعه ورزش مطالباتی از نمایندگان دارند. به عنوان مثال آنها باید در خصوص بودجه ورزش اصلاحاتی را انجام بدهند چراکه چانه ورزش بسیار کم گرفته شده و نیاز به بررسی دارد.

داوری گفت: جامعه بسکتبال امروز به وظیفه خود عمل کرد و با حضور در پای صندوق‌های رای، نشان داد پای انقلاب و رهبری با قدرت ایستاده و این حرکت بزرگ و پرشوری که امروز در ایران اسلامی رقم خورد تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha