۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85403735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ ناظر شورای نگهبان در گناوه بر انتخابات نظارت دارند

گناوه - ایرنا - رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گناوه گفت: ۳۰۰ ناظر خواهران و برادران این هیات بر ۲ انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در شهرستان نظارت دارند.

خدانظر رئوفی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز جشن بزرگ ملت ایران انتخابات ۲ مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است و ناظران این هیات با امانتداری و اصل بیطرفی بر این امر مهم نظارت می کنند و به مردم شریف اطمینان می‌دهیم که از رای آنها صیانت می شود.

وی افزود: به نامزدهای داوطلب اطمینان می دهیم که از رای آنها در صندوق انتخابات توسط ناظران شورای نگهبان بخوبی پاسداری خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم بر هیچ رایی خدشه‌ای وارد شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گناوه تصریح کرد: بمنظور برگزاری انتخابات باشکوه، آموزش‌های لازم در ۲ دوره به صورت عمومی و تخصصی به ناظران که بخشی الکترونیک و بخشی کاغذی و برگ رای بوده ارایه شده است.

وی اظهار کرد: انتخابات در ایران اسلامی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در یازدهم اسفند محکم و استوار پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.

رئوفی مشارکت حداکثری را بسیار مهم دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و پیشرفت ایران بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: هیات نظارت این شهرستان در محل فرمانداری مستقر و با تعامل و همکاری لازم بر روند انتخابات نظارت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha