امام‌جمعه تربت‌حیدریه: منتخب مردم باید عدالت اجتماعی را در اولویت قرار دهد

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام‌جمعه تربت‌حیدریه گفت: منتخبان مردم باید عدالت اجتماعی و مقابله با توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی و نیز رفع فساد و تبعیض را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: برخی نامزدها به طور طبیعی در یک رقابت ملی موفق به کسب رای کافی برای ورود به مجلس نخواهند شد، شایسته است این اشخاص با احترام به رای مردم کمک‌کار نماینده احتمالی باشند.

وی بیان کرد: انتخابات با تمام شیرینی و جذابیت‌هایش امشب پایان می‌پذیرد و فردای انتخابات، روز مهربانی بوده و منتخب باید بداند نماینده همه مردم است و همه مسوولان موظفند به منتخبان مردم کمک کنند.

امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات افزود: افراد در انتخاب فرد اصلح بر عقل و خرَد خود تکیه کرده و بر اساس وعده و وعید و از روی احساسات و هیجانات به کسی رای ندهند.

وی اظهار کرد: وظیفه نخست نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و تحقیق و تفحص است و نگاه وی باید در سطح ملی و کلان باشد.

حجت الاسلام معلمی گفت: اینکه نماینده می‌خواهد جاده، آسفالت و کارخانه بیاورد خوب است، اما اینها نباید ما را از آن هدف کلی دور ‌کند و در عین حال باید نگاه فرا شهرستانی و ملی داشته باشیم و نگاه صنفی نیز در انتخابات مضر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha