تعرفه در استان تهران کم نداریم/ تصمیم تمدید زمان رای گیری با وزارت کشور است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه نیاز به تعرفه اضافه نداریم، گفت: تعرفه در برخی شعب به دلیل ازدحام در حال اتمام است اما به محض اینکه تا ۹۰ درصد تعرفه‌ها را استفاده کنند، برگه‌ها مجدد در این شعب شارژ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعباس جوهری روز جمعه در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر یک سری نگرانی‌ها داشتیم اما اتفاقا زودتر شعب ما در این مکان‌ها مستقر شدند.

وی توصیه کرد: مردم رای گیری خود را به آخر وقت به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک موکول نکنند.

جوهری در مورد بحث تمدید زمان انتخابات هم گفت: احتمال این موضوع وجود دارد اما این امر در حیطه اختیارات وزارت کشور است.

وی یادآور شد: برای بحث تخلفات تدبیری داشتیم که یک شماره ویژه بازرسی معرفی کردیم و با شماره ۴۵۵۰۰ تماس بگیرند و ما هم این نکات را دریافت و اقدام می‌کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در مجموع یکی دو گزارش تخلف داشتیم، افزود: این تخلفات در سطح محدود بوده که در مجموعه دادگستری در حال رسیدگی است.

جوهری کمبود تعرفه رای در شعب اخذ رای شهرستان پردیس را تکذیب کرد و ادامه داد: برای همه شعب به اندازه کافی تعرفه در اختیار گذاشته شده است.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha