استاندار: استقبال مردم قم از انتخابات کم‌نظیر بوده‌ است

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: در بازدیدهایی که از شعبه‌های اخذ رای داشته‌ایم مردم استان مشارکت چشم‌گیری در انتخابات دارند و استقبال آنان کم‌نظیر است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سیدمحمد آقامیری روز جمعه در بازدید از روند برگزاری انتخابات در حوزه جعفرآباد قم بیان کرد:‌ انتخابات یک نوع جشن ملی محسوب می‌شود و امروز روز پیروزی ما و شکست استکبار و ایادی‌ آن‌ها است.

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف از ماه‌ها قبل تلاش کردند مردم را از آینده نظام مایوس کنند؛ اما آنان در بزنگاه‌ها به آن‌ها پاسخ‌ سخت داده و خواهند داد.

استاندار قم تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که برای چنین ملتی خدمت‌رسانی می‌کنیم و آنان ولی‌نعمتان ما هستند.

آقامیری تاکید کرد: امروز باتوجه به اینکه برای نخستین بار در کشور، استان قم انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند تا این ساعت هیچ مشکلی در برگزاری فرآیند انتخابات نداریم.

وی تصریح کرد: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم مردم استقبال ویژه و کم نظیری را از صندوق‌های رای داشته و هر شعبه‌ای که می‌رویم صف‌های طولانی مردم را مشاهده می‌کنیم.

استاندار قم گفت: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم را پیگیر هستیم و در این راستا همه اقدام های لازم را انجام خواهیم داد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه استان قم در حال برگزاری است.

در مجلس شورای اسلامی سه صندلی برای استان قم وجود دارد، ۲۶۲ نفر در استان قم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شدند.

۷۴۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قم دایر شده است.

۶ حوزه فرعی در شعبه‌های اخذ رای قم وجود دارد، ۲ حوزه در شهر کهک، ۲ حوزه در شهر جعفرآباد، یک حوزه در بخش سلفچگان و یک حوزه در خلجستان مستقر است.

در مجموع برای استان قم ۹۳ شعبه سیار که ۵۱ مورد آن برای شهر قم است، در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha