۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۱۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85406104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار پایگاه های جشن نیکوکاری در البرز

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۱۶
کد خبر: 85406104
آغاز به کار پایگاه های جشن نیکوکاری در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: با آغاز جشن نیکوکاری و عید همدلی پایگاه های نیکوکاری در این استان آماده جمع آوری کمک های مردمی شدند.

" رضا البرزی" روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جشن نیکوکاری و عید همدلی در استان البرز به منظور فراهم کردن حضور گسترده مردم نوعدوست و خیران جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال "در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم "است، گفت: جشن نیکوکاری هم‌ زمان روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس ، همچنین ۱۷ اسفند ماه در ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری استان و ۱۸ اسفند ماه در

مصلا های نماز جمعه استان استمرار می یابد.

البرزی اظهار کرد: افزون بر از پایگاه‌ های ثابت ۴۰ پایگاه سیار نیز برای جمع‌آوری هدایای مردم به نیازمندان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: خیران نیک اندیش در طول سال نیز می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی در زمینه پوشاک، سبدکالای غذایی، خدمات مسکن از قبیل خرید، ساخت و ودیعه، کمک‌ های درمانی و فرهنگی و همچنین تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.

مردم نیکوکار استان البرز می‌توانند هدایای نقدی خود در جشن نیکوکاری را از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha