دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان: اعلام نتایج انتخابات، آغاز فصل جدید است

بندرعباس - ایرنا - دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان، با اشاره به اینکه اعلام نتایج انتخابات، آغاز فصل جدید است، گفت: باید جریان روشن‌گری و مطالبه‌گری روی نمایندگان و برگزیدگان منتخب مردم، فعال شود.

علیرضا صالحی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن قدردانی از تلاش تمامی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: حماسه‌ حضور پرشور مردم در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری و روشن‌گری تکریم رای ملت است، بیان کرد: ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که بدون توجه به این مشکلات و جوسازی‌های رسانه‌ای دشمنان همچنان در رکاب نظام بوده و برای اقتدار کشور خود همواره در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان اظهار کرد: مطالبه‌گری و روشن‌گری تکریم رای ملت است و یکی از ظرفیت‌هایی که در این روشن‌گری و مطالبه‌گری نقشی جدی دارند، خبرنگاران و هسته‌های مطالبه‌گر به عنوان پیشانی این موضوع و رسانه‌ها به عنوان پیشخوان و پیشگام اصلی این موضوع است.

صالحی در پایان گفت: این اراده انسانی است که تغییر و تحول را ایجاد می‌کند از این رو اگر انسان‌ها در یک مجموعه قرار بگیرند و نسبت به این مجموعه احساس مسئولیت داشته باشند شاید تفاوت اندیشه و نظر باشد اما نسبت به وطن یک آرمان مشخص و واحد دارند که احساس عزت و سربلندی برای افراد ایجاد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha