۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85407191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«گالانت» از رویای دست نیافتنی خود در یکصد و پنجاهمین روز جنگ غزه سخن گفت

تهران – ایرنا - «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود ناتوانی ارتش این رژیم در شکست دادن مقاومت فلسطین در نوار غزه باوجود گذشت ۱۵۰ روز از جنگ، رویای دست نیافتنی خود برای نابودی جنبش حماس را تکرار کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، گالانت در سخنرانی خود در میان نظامیان مرکز فرماندهی لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی گفت: قرار ما قبل از هرچه چیز مقابله با جنبش حماس است و این جنبش نمی تواند به عنوان یک سازمان حاکم در منطقه نوار غزه باشد اما این موضوع مستلزم صرف وقت است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر به تلفات سنگین جنگ علیه غزه برای ارتش رژیم اشغالگر اعتراف و از سویی دیگر، با ادعای ورود ارتش صهیونیستی به حساس ترین مواضع حماس گفته بود: تشدید عملیات نظامی ما را به دستیابی به توافقی واقع بینانه ای برای بازگرداندن اسرا (صهیونیست) نزدیک می کند.

به گزارش ایرنا در حالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از رویای خود برای نابودی جنبش حماس سخن گفت که دیروز یکشنبه هیأتی از جنبش حماس برای ادامه مذاکرات توافق تبادل اسرا و آتش‌بس وارد قاهره پایتخت مصر شد و منابع خبری مصری اعلام کردند که همزمان یک هیأت امنیتی رژیم اسرائیل از جمله «نیتسان آلون» مسؤول پرونده اسرا در ارتش رژیم صهیونیستی برای بررسی پاسخ حماس در قاهره خواهد بود.

با گذشت نزدیک به ۵ ماه از آغاز تجاوز رژیم اشغالگر علیه ملت مظلوم غزه تاکنون بیش از ۳۰ هزار فلسطینی شهید شده اند و رژیم صهیونیستی با محاصره و جلوگیری از ورود مواد غذایی و کمک های بشردوستانه شرایط را فاجعه بار تر کرده است.

در مقابل، رزمندگان مقاومت فلسطین در نبرد تمام عیار خود با ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۵۰ روز اخیر تلفات و خسارت های زیادی به این رژیم وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha