۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85407254
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰ دانشجوی دانشگاه گیلان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

رشت - ایرنا - مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان گفت: ۵۵۰ دانشجوی دانشگاه گیلان امروز (دوشنبه) به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اکبر محمدی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد دانشجوی دانشگاه گیلان، ۳۸۰ زن و ۱۷۰ مرد هستند که در قالب ۲۱ اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل طلائیه، شلمچه و فکه بازدید خواهند کرد افزود: شب‌های بله برون با روایتگری حاج حسین یکتا از جانبازان دفاع مقدس و پادگان میشداغ (شبیه‌سازی عملیات‌های دفاع مقدس در این پادگان) اعم این برنامه‌ها است.

محمدی‌پور بیان کرد: امسال نزدیک سه هزار دانشجوی دانشگاه‌های مختلف استان گیلان و ۲ دفتر بسیج دانشجویی شامل «رودبار» و «تالش و آستارا» در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی عنوان کرد: اعزام دانشجویان دانشگاه‌های گیلان امسال در سه بازده زمانی ۲۳ تا ۲۷ بهمن، ۲۸ تا ۲ اسفند و ۱۴ تا ۱۸ اسفند برنامه‌ریزی و انجام شد؛ ۹۰ درصد دانشجویان اعزامی در سفر معنوی راهیان نور امسال بار اولی هستند.

محمدی‌پور اظهار کرد: ارتقا روحیه معنوی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با سیره و روش زندگی شهیدان و ترویج آن در جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی اردوی جهادی را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان عنوان کرد و افزود: ۱۰۴ گروه جهادی بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های سلامت، عمرانی، فرهنگی و آموزشی بعد از ماه مبارک رمضان امسال به روستاها اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha