۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85407570
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قماربازان در دام پلیس گیلان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85407570
قماربازان در دام پلیس گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری هشت قمارباز و کشف ۲ هزار و ۵۰۰ برگه توتو در یکی از روستاهای این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور روز دوشنبه اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این امر دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر اینکه افرادی داخل منزلی در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود اقدام به برگزاری بازی قمار و پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بیان کرد:پس از تحقیقات صورت گرفته صحت موضوع محرز و پلیس به آدرس این مکان اعزام شد که در بازرسی از این مکان ۲ هزار ۵۰۰ برگه توتو کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این خصوص هشت نفر حین قماربازی دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتقال موادمخدر تحت پوشش خانواده

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آنان در شهرستان فومن خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود، اظهارکرد: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان فومن مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد، افزود: پلیس با حضور نامحسوس در مسیر تردد خودرو مورد نظر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان فومن این وسیله نقلیه را شناسایی و متوقف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: قاچاقچی ۴۴ ساله به همراه چهار نفر دیگر که تحت پوشش خانواده در حال انتقال موادمخدر بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها گام برمی‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha