۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85407631
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تحویل ۲ بهله پرنده شکاری به محیط زیست بهارستان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85407631
تحویل ۲ بهله پرنده شکاری به محیط زیست بهارستان

بهارستان - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از تحویل یک بهله کورکور سیاه و یک بهله دلیجه کوچک توسط شهروندان به این اداره طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمدعلی جودکی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام یک شهروند گلستانی مبنی بر یافتن یک بهله کورکور سیاه با بال شکسته و شاپرهای کشیده شده، که قادر به پرواز نبوده ماموران اجرایی این اداره ضمن حضور در محل، پرنده مذکور را تحویل گرفتند.

وی افزود: همچنین یک شهروند نسیم شهری نیز یک بهله دلیجه کوچک را پس از زنده گیری به این اداره تحویل داد.
جودکی ضمن اشاره به اینکه در هر۲ مورد به دلیل عدم قابلیت پرواز و مصدومیت، امکان رهاسازی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: پرندگان مذکور به منظور نگهداری موقت و تیمار، به مرکز بازپروری حیات وحش پردیسان منتقل شدند تا پس از بهبودی و توان پرواز به دامان طبیعت بازگردند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران با مجموع تعداد ۱۳ منطقه شامل سه پارک ملی، چهار منطقه حفاظت شده، سه اثر طبیعی ملی و سه منطقه شکار ممنوع به مساحت کلی ۶۵۵ هزار و ۸۹ هکتار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha