شهادت دست‌کم ۱۰ فلسطینی دیگر در شمال نوار غزه + فیلم

تهران - ایرنا - در ادامه جنایات اشغالگران در نوار غزه، دست‌کم ۱۰ شهروند فلسطینی در شمال این منطقه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، رژیم صهیونیستی از بامداد امروز دوشنبه مناطق شمال نوار غزه را هدف بمباران و گلوله باران خود قرار داده است. در حمله ارتش این رژیم به اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه، یک زن شهید و یک نفر دیگر زخمی شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن قربانیان از زیرآوارها همچنان ادامه دارد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را نیز هدف قرار دادند و در نتیجه آن، پنج شهروند فلسطینی زخمی و با شرایط وخیم به بیمارستان «کمال عدوان» منتقل شدند. هفت فلسطینی نیز در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در خیابان «الهوجا» در اردوگاه جبالیا و ۲ فلسطینی دیگر هم طی بمباران منزلی در شمال نوار غزه شهید شده و به این بیمارستان منتقل شدند.

اشغالگران شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه را نیز بار دیگر هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نیز منزلی مسکونی را در نزدیکی بیمارستان اروپایی غزه در شرق خان یونس بمباران کرده بودند که به شهادت ۱۰ فلسطینی و زخمی شدن شمار دیگری منجر شده بود.

وزارت بهداشت غزه ظهر دیروز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۵۳۴نفر رسید.

با گذشت ۱۵۱ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق تراژدی و فاجعه ای دیگر هستند.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار تر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha