حسینی: در ازبکستان فقط می‌خواستم وزنه بزنم/ مصدومیتم برطرف شده است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان فقط می‌خواستم وزنه بزنم  و بحث مدال نبود.

سیده الهام حسینی در گفت‌وگو با ایرنا درباره مصدومیت خود در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، اظهار کرد: خداراشکر مصدومیتم کامل برطرف شده است اما در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان که زمان کمی برای بهبود آسیب دیدگی خود داشتم، نتوانستم به آمادگی برسم. هنوز به آن قدرت بدنی لازم نرسیدم اما الان تمرینات لازم را برای بهبود آسیب دیدگی کمرم انجام می‌دهم و مشکل کمرم بهتر شده است.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان با وزنه زدن مشکلی نداشتم اما یکی از مشکلاتم این بود که به آمادگی صددرصد نرسیده بودم. در ان شرایط مصدومیت پیش آمد و نزدیک به مسابقات قهرمانی آسیا بود. در روز مسابقه زمانی که وزنه را بالا بردم در وزنه‌برداری می گوییم که آن روز، روز ورزش جسمانی من نبود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان ادامه داد: فقط می‌خواستم وزنه بزنم و بحث مدال نبود. متاسفانه آمادگی آن را نداشتم و خودم تصور می‌کردم آمادگی لازم وزنه زدن را دارم و اما بعد از بلند کردن وزنه دیدم که به من فشار می‌آید. در ازبکستان آماده نبودم و نمی‌خواستم مصدومیتم دوباره عود کند.

وی تصریح کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا خوب بود. سایر کشورها چون کره شمالی قوی‌تر از قبل ظاهر شدند و بچه‌های ما هم خوب بودند و خیلی زحمت کشیدند. در دو دسته وزنی توانستیم به مدال برسیم و دختران ما جنگنده عمل کردند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا الان مربیگری هم می‌کند؟ گفت: الان تمام تمرکزم روی تمریناتم است و نمی‌توانم همزمان مربیگری کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha