۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85409210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان سفر می‌کند

اصفهان-ایرنا- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینین نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان سفر می‌کند.

مهدی سموعی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: به دلیل دغدغه برخی از افراد متدین شهر اصفهان نسبت به رعایت موازین شرعی و قانونی در کنسرت «علیرضا قربانی»، سیدمحمد هاشمی، قائم مقام و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستور شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان سفر می‌کند.

وی گفت: این سفر به احترام مردم اصفهان و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون و موازین شرعی و اطمینان از صحت آن صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از 14 اسفند آغاز شود، بدلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نگردید و امشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان خواهد بود.

مدیرکل ارشاد اصفهان نیز در این خصوص گفت: از امشب ۱۵ اسفند ماه کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم برای عزیزانی که بلیت‌های اجرای شب گذشته را تهیه کرده بودند، با هماهنگی گروه سانسی ویژه در نظر بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha