۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85409304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85409304
بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران

انتخاب هتل مناسب می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. در شهر چابهار هتل‌های بسیاری وجود دارد که براساس خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، رتبه‌بندی می‌شوند. از بهترین هتل‌های چابهار باتوجه به نظر مسافران می‌توان به هتل لیپار، شاهان، لاله، فردوس و گیلان اشاره کرد.

انتخاب هتل مناسب می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. در شهر چابهار هتل‌های بسیاری وجود دارد که براساس خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، رتبه‌بندی می‌شوند. از بهترین هتل‌های چابهار باتوجه به نظر مسافران می‌توان به هتل لیپار، شاهان، لاله، فردوس و گیلان اشاره کرد. این هتل‌ها جزو هتل‌های 4 و 5 ستاره محسوب می‌شوند که با امکانات رفاهی متعدد مانند باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، فضای بازی برای کودکان و... از مسافران پذیرایی می‌کنند. لازم به ذکر است که اکثر هتل‌های چابهار در مرکز شهر قرار دارند و از این جهت به بسیاری از مکان‌های گردشگری نزدیک هستند.

لیست بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران

در لیست زیر می‌توانید بهترین هتل‌های چابهار را که از نظر مسافران از امتیاز خوبی برخوردار هستند را مشاهده نمایید. این هتل‌ها خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از نظر بهداشتی نیز نمره بالایی دارند. همچنین برخورد کارکنان و پرسنل هتل‌های چابهار بسیار مناسب است و تمام نیازهای شما را برطرف خواهند کرد. از امکانات این هتل‌ها می‌توان به کافه و رستوران، سرویس بهداشتی، پارکینگ و... اشاره کرد.

نام هتل آدرس هتل امتیاز هتل
هتل لیپار چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

5 ستاره

هتل شاهان

چابهار، ابتدا بلوار فردوس

4 ستاره

هتل لاله چابهار، انتها بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

4 ستاره

هتل فردوس چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

4 ستاره

هتل آذین

چابهار، بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید

3 ستاره

هتل گیلان منطقه آزاد چابهار، خیابان سردار سلیمانی، روبه‌رو استادیوم ورزشی ورنا

3 ستاره

هتل ونوس چابهار، دانشگاه دریانوردی

3 ستاره

بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران

بهترین هتل های 5 ستاره چابهار

در شهر چابهار تنها یک هتل 5 ستاره وجود دارد که از نظر امکانات و خدمات در رتبه بالایی قرار دارد. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و مجهز است و سرویس اتاق به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود. در مطلب زیر می‌توانید امکانات هتل 5 ستاره چابهار و نظرات مسافران را مطالعه نمایید.

هتل لیپار

هتل 5 ستاره لیپار که در منطقه آزاد چابهار قرار گرفته است؛ فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. ساختمان هتل بسیار زیبا و شیک بوده که در 3 طبقه و 107 باب سوئیت مدرن و اتاق همراه با امکانات رفاهی میزبان شما عزیزان است. به‌دلیل اینکه هتل لیپار در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است، در نتیجه مسافران دسترسی راحتی به ساحل زیبا و بکر عمان، تیس، مرکز خرید فردوس و صالح‌یار خواهند داشت.

براساس نظرات مسافران لوکیشن هتل و برخورد پرسنل هتل لیپار چابهار بسیار عالی است؛ علاوه‌بر این چشم انداز زیبای اتاق‌ها روبه دریا و جزیره باعث شده که مسافران برای اقامت خود این هتل را انتخاب کنند. طبق گفته مسافران هتل لیپار، فضای هتل بسیار آرام بوده و از سیستم تهویه هوای خوبی بهره‌مند است. از امکانات ویژه هتل لیپار می‌توان به خارج از محدوده طرح ترافیک بودن، رستوران با ظرفیت 250 نفر، اینترنت رایگان در لابی و اقامت نیم بها برای کودکان زیر 5 سال اشاره کرد. امکانات و خدمات عمومی این هتل شامل پذیرش 24 ساعته، چای‌خانه سنتی، آژانس مسافرتی، صبحانه، رستوران، روم سرویس، فضای سبز، دراور و... می‌شود. شروع قیمت در هتل لیپار در زمستان 1402 از 2.763.150 تومان است. فاصله هتل لیپار تا مکان‌های مهم شهر شامل موارد زیر می‌شود.

  • فاصله تا منطقه آزاد: 1 کیلومتر و 782 متر
  • فاصله تا قلعه تیس: 4 کیلومتر و 982 متر
  • فاصله تا مسجد جامع تیس: 5 کیلومتر و 963 متر
  • فاصله تا رودخانه باهوکلات: 104 کیلومتر و 912 متر

بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران

بهترین هتل های 4 ستاره چابهار

هتل‌های 4 ستاره چابهار فرق زیادی با هتل 5 ستاره ندارند و امکانات و خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند. هتل‌های 4 ستاره این شهر از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب هستند و همچنین چشم انداز آن‌ها به سمت دریا است. از هتل‌های 4 ستاره چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل فردوس

هتل فردوس، هتلی بین‌المللی به‌شمار می‌رود که در سال 1394 احداث شد. ساختمان این هتل 4 ستاره همراه با طراحی شیک و مدرنی بوده که در دو طبقه بنا شده و دارای 79 باب اتاق است. از مزایای هتل فردوس می‌توان به دسترسی به ساحل دریا عمان، مراکز خرید چابهار و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد. تعداد تخت‌های این هتل 160 تا است که تمام آن‌ها دید به کوه و خیابان دارند. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 83 نفر، پارکینگ با ظرفیت 15 خودرو، کافی‌شاپ، اتاق بازی، پذیرش 24 ساعته، پارک کودک، فضای سبز، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، پرینتر و... اشاره کرد.

قیمت هتل فردوس چابهار از 3.353.000 تومان شروع می‌شود. فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری شامل موارد زیر می‌شود. هتل فردوس در قلب تجاری چابهار قرار دارد و دسترسی راحتی به دریا دارد. منوی صبحانه بسیار متنوع و با کیفیت است، علاوه‌بر این جزو هتل‌های تمیز محسوب می‌شود. بسیاری از مسافران از رفتار و خدمات‌رسانی پرسنل هتل، فضای آرام هتل، اتاق‌های بزرگ با امکانات لازم رضایت کامل دارند.

  • فاصله تا منطقه آزاد: 1 کیلومتر و 663 متر
  • فاصله تا قلعه تیس: 4 کیلومتر و 917 متر
  • فاصله تا مسجد جامع تیس: 5 کیلومتر و 897 متر
  • فاصله تا رودخانه باهوکلات: 104 کیلومتر و 964 متر
  • فاصله تا کوه‌های مینیاتوری: 46 کیلومتر
  • فاصله تا تالاب صورتی: 24 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل تیس: 17 کیلومتر
  • فاصله تا دریا: 2 کیلومتر

هتل لاله

هتل بین‌المللی لاله چابهار در 13 آبان سال 1386 در مجاور ساحل چشم‌نواز دریا عمان احداث شد که آخرین بازسازی آن به سال 1397 برمی‌گردد. این هتل 4 ستاره است که طراحی شیک و مدرنی دارد و همچنین دارای 28 باب اتاق و سوئیت بوده که تمام امکانات رفاهی را دارا هستند. هتل لاله در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که مسافران می‌توانند به راحتی از دریا عمان لذت ببرند. کادر این هتل بسیار آموزش دیده بوده که اقامت راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

از مزایای این هتل براساس گفته مسافران می‌توان برخورد مناسب پرسنل، نظافت و رعایت بهداشت عالی هتل، پاسخگو بودن به موقع پرسنل، کیفیت غذای خوب رستوران هتل لاله چابهار، اتاق‌های بزرگ با موقعیت مکانی مناسب، خدمات‌دهی عالی نسبت به قیمت و... اشاره کرد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به چشم انداز رو به دریا، رستوران با ظرفیت 90 نفر، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، شبکه پخش فیلم، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اطفا حریق در اتاق، پاورسوئیچ و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت اتاق‌های این هتل در زمستان 1402 از 1.442.070 تومان شروع می‌شود. فاصله هتل لاله تا مکان‌های گردشگری شامل موارد زیر می‌شود.

  • فاصله تا منطقه آزاد: 4 کیلومتر و 944 متر
  • فاصله تا قلعه تیس: 9 کیلومتر و 77 متر
  • فاصله تا مسجد جامع تیس: 10 کیلومتر و 57 متر
  • فاصله تا رودخانه باهوکلات: 103 کیلومتر و 368 متر
  • فاصله تا ساحل صخره‌ای: 2 کیلومتر
  • فاصه تا پارک ساحلی دریا بزرگ: 2.1 کیلومتر

هتل شاهان

هتل 4 ستاره شاهان در بهمن ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 97 باب واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مناسب است. این هتل 1 طبقه بوده که 120 تخت را در خود جای می‌دهد. هتل شاهان دارای رستوران نیست، اما صبحانه در آن سرو می‌شود. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، صرافی، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین، پارک کودک، فضا سبز، تلفن در اتاق و... اشاره کرد. شروع قیمت هتل شاهان از 1.650.000 تومان است. فاصله این هتل تا مکان‌های گردشگری شامل موارد زیر می‌شود.

براساس نظرات مسافران اینترنت همراه اول در اتاق‌ها به خوبی آنتن نمی‌دهد، ولی سرعت اینترنت در لابی هتل بسیار عالی است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به برخورد خوب پرسنل آموزش دیده هتل، فضای بزرگ و آرام با نظافت قابل قبول، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری چابهار و... اشاره کرد.

  • فاصله تا منطقه آزاد: 4 کیلومتر و 500 متر
  • فاصله تا قلعه تیس: 8 کیلومتر و 632 متر
  • فاصله تا مسجد جامع تیس: 9 کیلومتر و 613 متر
  • فاصله تا رودخانه باهوکلات: 106 کیلومتر و 924 متر
  • فاصله تا ساحل: 650 متر
  • فاصله تا بازار ماهی فروشان: 650 متر
  • فاصله تا بازار سنتی بلوکان: 1.2 کیلومتر

هتل های 3 ستاره چابهار

هتل‌های 3 ستاره چابهار از نظر امکانات و خدمات امتیاز قابل‌قبولی دارند و نیازهای مسافران را به خوبی برطرف می‌کنند. هتل‌های 3 ستاره این شهر مانند دیگر هتل‌ها در مرکز شهر قرار دارند و به مراکز خرید و جاهای دیدنی نزدیک هستند. از هتل‌های 3 ستاره چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل آذین

هتل 3 ستاره آذین چابهار در سال 1396 افتتاح شد. این هتل دارای 22 باب اتاق است که امکانات مجهزی را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل به اسکله شهید بهشتی و ساحل دریای عمان بسیار نزدیک بوده و به همین دلیل گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. ساختمان هتل آذین دو طبقه است و 60 تخت را شامل می‌شود و همچنین خارج از محدوده ترافیک قرار دارد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 60 نفر، پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو، بالکن، مینی بار با هزینه، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، لاندری، خدمات تهیه بلیط و... اشاره کرد. هزینه این هتل از قیمت 2.050.000 تومان شروع می‌شود. فاصله این هتل تا مکان‌های گردشگری شامل موارد زیر می‌شود.

مسافرین که به دنبال اقامتی ارزان و به‌صرفه هستند، می‌توانند برای اقامت خود به هتل آذین مراجعه کنند. اکثر مسافران زمان اقامت در این هتل از برخورد شایسته پرسنل، نظافت اتاق‌ها، اتاق‌های بزرگ، خدمات‌رسانی در کم‌ترین زمان ممکن بسیار رضایت داشتند. برخی از مسافرین بر این باور هستند که امکانات و خدماتی که این هتل در اختیار مسافرین قرار می‌دهد در حد هتل 4 ستاره لوکس است.

  • فاصله تا منطقه آزاد: 4 کیلومتر و 617 متر
  • فاصله تا قلعه تیس: 8 کیلومتر و 749 متر
  • فاصله تا مسجد جامع تیس: 9 کیلومتر و 730 متر
  • فاصله تا رودخانه باهوکلات: 103 کیلومتر و 21 متر
  • فاصله تا موزه چابهار: 850 متر
  • بازار فجر – دکه‌ها: 1.2 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل رفاهی: 2.8 کیلومتر

هتل گیلان

هتل گیلان چابهار در سال 1400 به تعداد 5 طبقه ساخته شد. این هتل 96 باب اتاق و سوئیت دارد که امکانات رفاهی مناسبی را به مسافران عرضه می‌کند. هتل گیلان دسترسی بسیار خوبی به دانشگاه علمی کاربردی چابهار، استادیوم کریکت و سالن ورزشی دارد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به وضعیت دید به دریا، رستوران با ظرفیت 170 نفر، پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو، امکان پخت و پز، صبحانه، لاندری، کافی‌شاپ، رستوران بام، صندوق امانات و... اشاره کرد. در این هتل قیمت از شبی 1.725.000 تومان شروع می‌شود. جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل گیلان چابهار شامل موارد زیر می‌شود.

  • فاصله تا جنگل حرا تیس: 12.2 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل راکی: 9.9 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل تیس: 6.9 کیلومتر
  • فاصله تا خلیج چابهار: 6.4 کیلومتر

هتل ونوس

هتل ونوس چابهار در سال 1385 ساخته شد و سپس سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل در 2 طبقه و 27 باب اتاق و سوئیت ساخته شده است که امکانات رفاهی مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد. از مزایا این هتل می‌توان به چشم‌انداز اتاق‌ها به سمت دریا و همچنین دسترسی راحت به ساحل اشاره کرد. رزرو اتاق در این هتل از شبی 450.000 تومان شروع می‌شود. بسیاری از مسافران به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل، پرسنل آموزش دیده، طعم فوق‌العاده غذاها، فاصله نزدیک به دریا از این هتل بسیار راضی بودند.

  • فاصله تا بندر شهید بهشتی: 3.6 کیلومتر
  • فاصله تا پارک بهار: 4.5 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع تجاری ابریشم: 5 کیلومتر
  • فاصله تا تفرجگاه ساحلی لیپار: 5.5 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: 10 کیلومتر
  • فاصله تا روستا تیس: 10.3 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل تیس: 10.8 کیلومتر

سوالات متداول

کدام یک از هتل های چابهار چشم انداز به سمت دریا را دارند؟

هتل لیپار، لاله، فردوس، شاهان و آذین چشم انداز رو به دریا را دارند.

آیا هتل های چابهار به بازار و مرکز شهر نزدیک هستند؟

بله، تمام هتل‌های چابهار در مرکز شهر قرار دارند و با اقامت در این هتل ها، دسترسی خوبی به مراکز خرید و مکان‌های گردشگری دارید.

کدام هتل های چابهار دارای رستوران هستند؟

هتل‌های لیپار، لاله، گیلان، فردوس، شاهان، آذین و گیلان دارای رستوران با ظرفیت مناسب هستند.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha