۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85410329
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شورای شهر سبزوار بودجه شهرداری را ۳۲۰ میلیارد ریال افزایش داد

سبزوار- ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری سبزوار برای سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بود که اعضای شورا پس از بررسی، آنرا مصوب کرده و با افزایش ۳۲۰ میلیارد ریال، رقم بودجه را به ۱۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال رساندند.

به گزارش ایرنا، امین الله مظلوم، روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری سبزوار و سازمان های وابسته آن، که در ۱۰ نشست کمیسیون های برنامه و بودجه، سرمایه گذاری و تلفیق شورا بررسی شده بود، سرانجام در یکصد و بیست و یکمین نشست رسمی شورا با موافقت همه اعضا به تصویب رسید.

وی افزود: از مجموع بودجه سال آینده شهرداری سبزوار ۵۳ درصد مربوط به حوزه عمرانی و ۴۷ درصد بودجه جاری است که نسبت به بودجه پیشنهادی سال گذشته، حدود ۲۷ درصد افزایش یافته است.

مظلوم خاطرنشان کرد: رویکرد شورای شهر و شهرداری سبزوار در بودجه سال آینده، صرفه جویی در هزینه ها و تلاش برای اجرای طرح های عمرانی است که شورا تاکیدی ویژه نیز بر ساماندهی ورودی های شهر و تکمیل طرح های در دست اجرا دارد.

رییس شورای اسلامی سبزوار، ساخت ۲ بوستان بزرگ در ابتدای بلوار امام رضا (ع) و بزرگراه شهید سلیمانی و آغاز عملیات اجرایی نخستین توقفگاه طبقاتی در مرکز شهر را از مهمترین طرح های عمرانی پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ برشمرد.

پهنه شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی و ۱۸۶ هکتار بافت فرسوده است.

شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha