۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85410611
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فیلم|وزیر صمت: خودرو به اندازه کافی عرضه می شود /ثبت ۶۶ هزار خودروی وارداتی

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خودرو به اندازه کافی عرضه می شود اما عطشی در بازار وجود دارد که باعث می شود بعضی ها از این موقعیت ها سو استفاده کنند. 

به گزارش ایرنا ، عباس علی آبادی روز چهارشنبه در افتتاح نمایشگاه بهاره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودرو به اندازه کافی عرضه می شود اما عطشی در بازار وجود دارد که باعث می شود بعضی ها از این موقعیت ها سواستفاده کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید پژو پارس گفت: تولیدات باید بر اساس استانداردها باشد، استانداردها در سراسر جهان ارتقا پیدا می کند در صنعت خودرو انتظار است که ما هم استاندارد را ارتقا دهیم در همین راستا، سازمان استاندارد به دنبال بهبود کیفیت و استاندارد است.

وی افزود: بعضی از خودروها ممکن است که در تطبیق با استانداردها نمره قبولی را کسب نکرده باشند، تلاش می کنیم که افرادی که ثبت نام کرده اند با اولویت، خودرو به آنها تحویل شود.

علی آبادی با بیان اینکه بیش از ۶۶ هزار مورد ثبت خودروی وارداتی صورت گرفته است، گفت: سهمی از نیاز مردم باید از خارج تهیه شود بالای ۶۶ هزار ثبت سفارش کرده ایم که این آمار رشد می کند همچنین ارز مورد نظر تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار خودرو تحویل شده است، بعضی ها تلاش می کنند تا آب را گل آلود کنند که ماهی بگیرند و خودرو را گران کنند، در صورتی که مشکلی پیش نیاید مردم به صورت دایمی می توانند خودرو را تحویل بگیرند.

برگزاری ۲۰ نمایشگاه در شهرستانهای استان تهران

محمود سیجانی مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران به ایرنا گفت : در جهت آرامش و ثبات بازار در ایام پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان در کارگروه تنظیم بازار استان مقرر شد در استان تهران ۲۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که در واقع مایحتاج ارزاق عمومی مردم است برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر تهران ۶ نمایشگاه دیگر در مناطق دیگر شهر تهران برگزار خواهد شد، افزود : این نمایشگاه که با حضور وزیر صمت افتتاح شد، بزرگترین نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا است که ۹۰۰ غرفه در این نمایشگاه اعم از اقلام اساسی در آن به مردم ارائه می شود.

سیجانی خاطر نشان کرد :در استان تهران علاوه بر نمایشگاههای شهر تهران تعداد ۲۰ نمایشگاه در شهرستانهای دیگر استان برگزارخواهد شد و همه نمایشگاهها دارای قیمت مصوب و تیم بازرسی و نظارت در این نمایشگاه ها حاضر هستند تا اگر خدای نکرده مشکلات و کم فروشی بشود به شکایات مردمی رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha