خاطره‌نگاری می‌تواند منشاء تصمیمات صحیح برای کارگزاران باشد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: خاطره‌ نگاری فرصتی برای گردآوری داده‌های دسته اول است که می‌تواند منشاء تصمیمات صحیح برای کارگزاران باشد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، میثم لطیفی روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از مجموعه خاطرات کارکنان کمیته امداد با عنوان «از جان و دل» افزود: این یک کار ارزشمند و بزرگ است که باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه خاطره‌نگاری کارکنان در همه دستگاه‌های اجرایی باید رقم بخورد، گفت: خاطره‌نگاری تصویرگر باورها، انگیزه‌ها و اراده‌های یک ملت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه خاطره‌نگاری رسالت تصویرسازی و هویت‌بخشی را برعهده دارد، اضافه کرد: در فضای کارمندی، خاطره‌سازی غلیان احساسات و عواطف کارمندان است.

لطیفی ادامه داد: خاطره‌نگاری فرصتی برای گردآوری داده‌های دسته اول است که می‌تواند منشاء تصمیمات صحیح برای کارگزاران باشد.

وی با بیان اینکه نباید در خاطره‌نگاری متوقف بمانیم، خاطرنشان کرد: باید از خاطره‌نگاری به تجربه‌نگاری و موردکاوی گذر کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه خاطره‌نگاری، تصویرگر قدرت نرم جمهوری اسلامی است، گفت: سالگرد تاسیس نهاد کمیته امداد فرصتی است تا آنچه بر این نهاد گذشته است به صورت تجربه ناب و اصیل در انقلاب اسلامی، وارد چرخه علم شود.

لطیفی افزود: گزیده مجموعه خاطرات کارمندان کمیته امداد باید تبدیل شود به دانش تخصصی این حوزه زیرا خاطره‌نگاری گام اول است و باید چارچوب‌مند شود.

مجموعه ۷۰ جلدی کتاب خاطرات کارکنان کمیته امداد با عنوان «از جان و دل» با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما و مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور رونمایی شد.

این مجموعه شامل هفت هزار خاطره‌نگاری است که از میان ۱۷ هزار خاطره دریافتی از کارکنان و بازنشستگان کمیته امداد جمع‌آوری و ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha