امام جمعه موقت خمین: حضور مردم به انتخابات ۱۱ اسفند رنگ حماسه و جهاد بخشید

خمین - ایرنا - امام جمعه موقت خمین گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند به این رویداد مهم سیاسی رنگ حماسه و جهاد بخشید.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام حیدر رفعتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین، با تقدیر از حضور مردم و عوامل برگزار کننده انتخابات، افزود: مافیای استکبار جهانی از یکسال گذشته رفتن پای صندوق رأی را تحریم کردند و پس از گذر از انتخابات، تحریف را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات محقق شد که از افتخارات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت خمین، با تبریک به منتخب مردم خمین در مجلس دوازدهم، ادامه داد: انتظار است که همه کاندیداها به منتخب مردم تبریک گویند، چراکه تفرقه موجب ضرر و زیان به همه می شود و همفکری و تشکیل اتاق فکر برای یافتن راهکار حل مشکلات شهرستان ضروری است.

حجت‌الاسلام رفعتی تاکید کرد: منتخب شدن از سوی مردم، برعهده گرفتن بار مسئولیتی سنگین است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند برخی افراد با صندوق‌های رای قهر کردند، افزود: منافقان داخلی و خارجی بدانند که در خط مقدم مقابله با شما همین افراد هستند و آنها با نظام قهر نیستند.

امام جمعه موقت خمین اظهار کرد: قهر این افراد با صندوق‌های رأی نیازمند بررسی است تا مشکلات و موانع حضور این افراد در انتخابات مشخص شود.

وی گفت: در گام دوم انقلاب زمان آزمون و خطا تمام شده است و باید کارها به موقع و به جا انجام شود.

امام جمعه موقت خمین، افزودن پنج سال به سن بازنشستگی را یکی از موارد نارضایتی مردم بیان کرد و گفت: پس از ۳۰ سال دیگر افراد کارآیی لازم را ندارند.

حجت الاسلام رفعتی افزود: این مصوبه مجلس از یک سو راه حضور جوانان در کارهای اجرایی را کاهش می دهد و از سوی دیگر بازنشستگان فرصت استفاده از حقوق خود را در مدت زندگی نخواهند داشت.

وی عنوان مرد: مجلس باید طرحی را برای تحقیق و تفحص از صندوق‌های بازنشستگی ارایه می‌داد و دولت نیز بدهی خود را به این صندوق ها پرداخت کند.

امام جمعه موقت با اشاره به پرداخت کالا برگ در پایان سال به برخی از دهک‌های جامعه، افزود: استفاده مردم از این کالابرگ باید توسط فرمانداری شهرستان مدیریت شود چراکه وحدت رویه در فروشگاه‌های سطح شهر در این زمینه وجود ندارد و گاهی به شعور و حرمت مردم توهین می شود.

وی، مسئله اول جهان اسلام را فلسطین و غزه عنوان کرد و گفت: هر روز شاهد به شهادت رسیدن انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع با سلاح‌های پیشرفته نظامی هستیم.

حجت الاسلام رفعتی ادامه داد: تعداد زیادی از مردم غزه به دلیل عدم دسترسی به غذا، آب و دارو در رنج هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطره قطره خون این شهدا ارزش دارد و به زودی اثر خود را نشان می دهد.

امام جمعه موقت خمین توضیح داد: رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات و تنش‌های داخلی خود دچار خسارت‌های سنگین و غیرقابل جبرانی شده است.

حجت الاسلام رفعتی گفت: جریان مقاومت در یمن ۶۱ فروند کشتی آمریکایی را مورد هدف قرار داده است و خسارات زیادی به رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش وارد کرده است.

وی، با اشاره درگذشت آیت الله امامی کاشانی، گفت: این عالم فقید از شخصیت‌های تاثیرگذار در انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت خمین با اشاره به روز درختکاری، افزود: در روایات اسلامی بر کاستن نهال و درخت سفارش شده است.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha