استاندار: شرایط حضور همه سهامداران در انتخابات سهام عدالت یزد فراهم شود

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: باید شرایط مشارکت همه سهامداران در مجمع عمومی سهام عدالت استان در همه نقاط از جمله روستاها و شهرستان ها فراهم شود و این اقدام یکی از راههای مشارکت مردم در اقتصاد و مردمی سازی است.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، روز شنبه در نشست سرمایه گذاری سهام عدالت استان افزود: باید به لحاظ فیزیکی در همه مناطق و حتی روستاها تبلیغات انجام و فضا برای رویداد انتخاباتی سهام عدالت فراهم شود .

وی ادامه داد: انشالله استان یزد به عنوان الگو روشی را اجرا کند تا مردم به درستی مشارکت داشته باشند و زمینه مشارکت حداکثری سهامداران فراهم شود و همه بتوانند حضور پرشور داشته باشند .

استاندار یزد گفت: باید کار تبیینی انجام شود تا هیئت مدیره ای با انگیزه و خبره شکل بگیرد و از دارایی مردم حفاظت کرده و سرمایه گذاری خوبی نیز ایجاد شود و نباید این سرمایه عظیم بدون استفاده رها شود .

فاطمی ادامه داد: با توجه به مصوبات این نشست همه دستگاههای اداری همکاری لازم را داشته باشند تا ستاد برگزاری انتخابات سهام عدالت در استان تشکیل شده و روند برگزاری نیز به صورت غیر حضوری باشد و همه موارد شفاف وآسان در معرض دید عموم قرار گیرد .

استاندار یزد گفت:سهام عدالت یکی از مهم ترین بخش های اصل ۴۴ و مردمی سازی اقتصاد است و مقدماتی مثل حسابرسی توسط خود شرکت ها اقدام شود و دستگاههای ادارای نیز نهایت همکاری را داشته باشند .

استاندار: شرایط حضور همه سهامداران در انتخابات سهام عدالت یزد فراهم شود

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این نشست گفت: در استان یزد ۴۵۳ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و ۱۶۶ هزار نفر نیز روش مسنقیم را انتخاب کرده و خودشان مسئولیت سهام را بر عهده دارند.

محمد دهقان منشادی اظهار داشت: مجمع عمومی شرکت های سهام عدالت شهرستان های استان نیز پیگیری شد و تاکنون در شهرستان های ابرکوه ،بافق و بهاباد انتخابات به حد نصاب نرسید و برگزار نشده و مجمع شهرستان اردکان با ۸۰ درصد، اشکذر ۶۰ درصد،تفت ۶۵ درصد،خاتم و مروست و مهریز ۶۰ درصد ،میبد ۷۰ درصد و یزد و زارچ نیز تنها ۷ درصد در مجمع عمومی شرکت های سهام عدالت شهرستان ها شرکت کرده اند .

در این نشست تعدادی از نمایندگان دستگاههای مرتبط نیز درخواست ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha