۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85414344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پیشوا: حضور باشکوه مردم در انتخابات نمایش اقتدار نظام بود

پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات یازدهم اسفند، نمایش اقتدار نظام و صلابت حضور مردم در ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری روز یکشنبه در جلسه تقدیر از تلاش‌های اعضای هیأت بازرسی انتخابات پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مردم شهرستان پیشوا در انتخابات یازدهم اسفند، حضوری باشکوه از خود به نمایش گذاشتند و این امر منجر شد تا این رویداد مهم سیاسی در امنیت، سلامت کامل و در فضای رقابتی برگزار گردد.

وی افزود: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی باعث شد تا بار دیگر حضور باشکوه مردم در این رویداد مهم، اقتدار نظام را به نمایش گذارد.

تاجیک‌نوری گفت: مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در دست یابی به چهار راهبری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم بود ه به فضل خداوند متعال، با اقتدار حضور مردم، این امر محقق شد.

این مسئول با تقدیر از تلاش‌های اعضای هیأت بازرسی ستاد انتخابات پیشوا خاطرنشان کرد: هیأت بازرسی، علاوه بر آن که به تمامی وظایف ذاتی خود در پاسداری و حراست از آراء مردم عمل کرد، با رعایت اصل بی‌طرفی، بر روند اجرای انتخابات از جمله تبلیغات قانونی، اخذ رأی، شمارش آراء و اعلام نتایج نظارت کامل داشت و باعث شد تا انتخاباتی سالم، قانومند و با افزایش مشارکت مردم رقم خورد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

در جریان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهدی زمانی افشار با ۳۰ هزار و ۴۶۲ رأی از جمع ۱۲۴ هزار و ۵۵۳ رأی به عنوان منتخب مردم ورامین، پیشوا و قرچک انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha