استاندار: گردشگری و کشاورزی در سند توسعه چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه‌ای دارد

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سند توسعه و تحول استان تدوین شده است، گفت: در سند تحول و توسعه بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و دامپروری استان جایگاه ویژه‌ای دارد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان افزود: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری در دستورکار قرار گرفته است.

به گفته وی، پیش از این ۳۰ هکتار واحد گلخانه‌ای در استان وجود داشت که با برنامه‌ریزی انجام شده به ۸۰ هکتار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا ۷۰۰ هکتار نیز افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون مجوز ۸۰ بوم‌گردی در استان صادر شده است.

حیدری گفت: چهارمحال و بختیاری در نرخ بیکاری رتبه دوم را داشت که صعود هشت پله‌ای داشته است.

وی با اشاره جوانگرایی در انتصاب مدیران در استان دولت سیزدهم گفت: ایران اسلامی به واسطه حضور جوانان نخبه و با اعتماد به نفس در جایگاه بالایی در جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران زمین منشاء تغییر، تحول و پویایی و نشاط هستند، گفت: چهارمحال و بختیاری در مدار توسعه قرار گرفته است که نقش جوانان در این عرصه بی‌بدیل و قابل تحسین است.

به گفته وی، فناوری‌های جدید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است که جوانان در تولید این فناوری‌ها نقش مهم و اثرگذار داشتند.

حیدری افزود: حضور جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزش حرفه‌ای بسیار بالاست و جوانان به عنوان ظرفیت اصلی استان هستند.

مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات ۱۱ اسفندماه

استاندار چهارمحال و بختیاری با یادآوری ترفندها و توطئه و تحریم‌های دشمن برای ایران از جمله حمله به شریان گاز، حمله تروریستی در مراسم سردار شهید سلیمانی و سایر دسیسه دشمن، گفت: مردم همیشه بصیر و همیشه در صحنه استان در این دور انتخابات مشارکت ۵۳ درصدی داشتند.

وی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت مردم در آیین استقبال از رییس‌جمهور و همچنین مشارکت در انتخابات افزود : مردم با حضور پرشور خود در استقبال از آیت الله رییسی حماسه آفریدند.

انتخاب۳۰ جوان برتر چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ نفر از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف از جمله قرآن و خادمان اهل بیت(ع)، ادبیات، دانش‌بنیان، کنشگر رسانه و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، فعال اجتماعی و فعال جهادی انتخاب شدند.

محمود سلیمی افزود:برای اجرای جشنواره تجلیل از جوانان در کشور ۲هزار جوان ثبت‌نام کردند که ۹۰۰ جوان به عنوان جوانان برتر از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همزمان با آیین تجلیل جوانان از ۳۵ جوان فعال در بخش‌های دیگر از جمله سربازان، پارکبانان و سایر جوانان تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه جوانان با درایت، نبوغ و تلاش خود آینده استان و کشور را خواهند ساخت، گفت:جوانان مسیر پیشرفت و توسعه استان را هموار خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در جشنواره جوان پرچمدار پیشرفت با هدف تجلیل از جوانان برتر استان، از ۶۵ جوان برتر در حوزه های مختلف و منتخبان عرصه‌های قرآن و خادمان اهل بیت ، ادبی، کارآفرینی ، ورزش، فعال جهادی، فعال اجتماعی، دانش بنیان ، موسیقی، کنشگر رسانه و فضای مجازی و سمن های فعال استان ، پارکبانان ، آتش نشانان، سربازان وظیفه باحضور مقامات استانی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha