۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85415168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰۰ پورت مخابراتی در روستاهای دیواندره ظرفیت سازی شد

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ظرفیت سازی ۶۰۸ پورت مخابراتی در دو سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت مخابرات در۶ روستای شهرستان دیواندره انجام شد.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: برای توسعه و ظرفیت سازی پورت‌های مخابراتی، حذف کابل های اقماری، ایجاد مرکز جدید و نصب و راه اندازی تجهیزات نوین مخابراتی در روستاهای شکربلاغ، قزگه، قشلاق سفید، گاوشله، کیاتل و مرکز کول صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۶۰۸ پورت ایجاد شده تعداد ۴۱۶ مورد آن مربوط به سرویس تلفن ثابت است افزود: در این عملیات در روستاهای قزگه و قشلاق سفید هر کدام ۶۴ خط، جعفرآباد و کول نیز هر کدام ۱۲۸ خط و در روستای شکربلاغ ۳۲ خط تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: در روستاهای قزگه ۹۶ پورت ADSL، گاوشله ۶۴ پورت و در روستای شکربلاغ ۳۲ پورت افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: مرکز مخابراتی در روستاهای یاد شده از طریق فیبر با مراکز قبلی انجام می شود و بستر انتقال سرویس Voice و سیگنالینگ آن ها با مرکز وحدت شهرستان دیواندره برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha