۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85415865
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت تمام‌عیار مفتی جعفری لبنان از اقدامات حزب‌الله و ارتش یمن علیه تل‌آویو

تهران- ایرنا- مفتی جعفری لبنان با تمجید از عملیات رزمندگان مقاومت لبنان و ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی، گفت که آنچه تل آویو در نوار غزه انجام می‌دهد، یک نقشه راه برای خواب و خیال هایی است که برای لبنان و منطقه در سر دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از العهد،«احمد قبلان» در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه ملت فلسطین به علت حمله رژیم صهیونیستی به غزه، با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بدترین کشتاری است که این رژیم با مشارکت بی سابقه واشنگتن انجام می‌دهد.

وی افزود: جای هیچ شکی نیست که تل آویو بدترین پایتخت تروریستی منطقه و دژ جهانی بارز واشنگتن است.

قبلان درباره عملیات ارتش یمن نیز اضافه کرد: آنچه در باب المندب و خلیج عدن می‌گذرد و حماسه ساکنان شریف یمن، یک ضرورت حاکمیتی برای منطقه است.

مفتی جعفری لبنان خطاب به کشورهای عربی و اسلامی گفت: اسرائیل رژیمی تروریستی است که باید از بین برود و عادی سازی روابط با آن، جنایتی علیه بشریت و فاجعه اخلاقی است.

وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد، نقشه راهی است از آنچه برای لبنان و منطقه تدارک دیده شده، بنابراین، اقدامات مقاومت لبنان یک ضرورت ملی است و رزمندگان مقاومت سپر این کشور هستند.

به گفته قبلان، لبنان بدون مقاومت و منافع ملی بدون سپر مقاوم آن ارزشی ندارد. کاری که مقاومت و مردم جنوب آن از همه طوایف انجام می دهند، عین غرور ملی است.

وی اضافه کرد: وظیفه ما تامین منافع لبنان و نه منافع واشنگتن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha