عنایتی: بازی با سپاهان آغاز جدیدی برای پیکان بود/ دوست دارم استقلال برنده دربی باشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ پیروزی ما برابر سپاهان آغاز جدیدی برای پیکان بود.

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان امروز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با ملوان انزلی اظهار داشت: می‌دانیم با چه تیم با شخصیتی بازی داریم. امسال هم تیم ملوان شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد و تیمی است که می‌تواند ما را به چالش بکشاند. خوشبختانه بازی قبل برابر سپاهان آغاز جدیدی برای پیکان بود. من امیدوارم این روند ادامه‌دار شود و دوست‌داران تیم پیکان هم خوشحال شوند.

وی در مورد اینکه بعضی‌ها می‌گویند پیکان ۶۰۰ روز است برد نداشته است، گفت:‌ از ۶۰۰ روزی که دوستان می‌گویند من ۵۹۹ روز در لیگ نبودم و همه عزیزان می‌دانند. من زیاد به این آمارها توجه نمی‌کنم و به کار خودم اعتقاد دارم و تلاش می‌کنم که پیکان در بهترین جایگاه قرار بگیرد.

سرمربی تیم درباره شانس گلزنی پیکان، یادآور شد: ما سعی کردیم بازیکنان باتجربه‌ای به تیم بیاوریم که کیفیت تیم بالا برود. ما فرشید اسماعیلی و علی قربانی را به تیم آوردیم که بتوانند از تجربه‌شان برای تیم استفاده کنند و به بازیکنان کم‌تجربه هم انتقال بدهند. خداراشکر همه بازیکنان در تمرینات از تمام توانشان استفاده می‌کنند که پیکان در جدول لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشد.

عنایتی در خصوص شهرآورد پایتخت نیز گفت:‌ به هر حال دربی جذابیت خودش را دارد و امیدواریم بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم. اما به هر من استقلالی هستم و دوست دارم استقلال نتیجه بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha