اوسمار: برای بازی دفاعی استقلال برنامه داریم/ باید در حمله و دفاع متعادل باشیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما از اول چون در همه بازی‌ها هجومی بازی کردیم، پس در بازی برابر استقلال هم هجومی بازی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواستم بگویم همه کسانی که در رسانه کار می‌کنند باید کار مثبتی انجام دهند. آنهایی که وضعیت مالی بهتری دارند باید بتوانند به افرادی که این روزها نیازمند هستند کمک کنند. امیدوارم که بچه‌های فوتبالی به افرادی که در سیستان و بلوچستان گرفتار سیل هستند کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی، بیان کرد: می‌دانم همه کسانی که فوتبال دوست دارند چشم‌شان به این بازی مهم است. امیدوارم بازی زیبایی را برای تماشاگرانی که در استادیوم هستند به نمایش بگذاریم. این بازی خیلی برای ما مهم است که بتوانیم با تیم صدر جدول هم امتیاز شویم. ما باید از تک تک موقعیت‌های که به دست می‌آوریم استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه برای بازی برابر استقلال چه برنامه‌ای دارد، گفت: در خصوص فوتبال باید در زمین صحبت کنیم و توانایی‌هایمان را آنجا به نمایش بگذاریم. ما باید در حمله و دفاع متعادل بازی کنیم. اما چون در همه بازی‌ها هجومی بازی کردیم پس در بازی برابر استقلال هم هجومی بازی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره دفاعی بازی کردن استقلال یادآور شد: امسال نتایج استقلال را می‌بینیم و آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند و نمی‌گذارند تیم‌ها به راحتی گل بزنند. قطعا ما برای این موضوع برنامه داریم و با بازیکنان هم در این مورد صحبت کردم.

وی در واکنش به این موضوع که تنها نگرانی هواداران بحث خط دفاعی پرسپولیس در غیاب گولسیانی و کنعانی‌زادگان است، توضیح داد: خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه شروع می‌شود. ما تیم‌مان را متعادل کردیم تا همگی با هم بتوانیم دفاع کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط دفاع نمی‌کند. فوتبال، نتیجه است و نتیجه‌ها تفاوت را بین بازیکنان و مربیان ایجاد می‌کند. یک روز بخواهم بگویم نتیجه بگیرم یا بازی خوب، می‌گویم نتیجه برایم مهم‌تر است. امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم با یک بازی خوب.

اوسمار درباره جذب بازیکن جدید، تصریح کرد:‌ بعد از بازی فولاد با مدیریت هم صحبت نکردیم و تمام تمرکز خودمان را روی بازی با استقلال گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه بیرانوند در دیدار با فولاد و اینکه آیا نگرانی بابت تکرار این اتفاق در دربی دارد، گفت: بعضی وقت‌ها این مسائل تکراری است. گفتم،‌ در یک بازی تمام سطوح دفاع و حمله با هم کار می‌کنند.

وی گفت: امیدوارم داوری به گونه‌ای باشد که کسی اعتراض نکند و بهترین بازی را هم شاهد باشیم. من تمرکزم روی بازیکنانم است و به چیزهای دیگر اهمیتی نمی‌دهم و مهم‌ترین چیز برای من زیبا بازی کردن است. به نظرم طرز برخورد هر تیمی مربوط به خودش است و ما کاری به آنها نداریم. شخصا سعی می‌کنم تمرکزم را روی کار فنی بگذارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha