۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85416528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: تساوی سرخابی‌ها به سود ملوان است

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85416528
تارتار: تساوی سرخابی‌ها به سود ملوان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است و هیچ اظهار نظری راجع به تیم‌های دیگر نمی‌کنم اما تساوی استقلال و پرسپولیس شاید به سود ما باشد.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان، اظهار کرد: مثل همه بازی‌های لیگ این بازی هم سخت است و پیکان بعد از مدت‌ها توانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد. آن‌ها از نظر روحی شرایط خوبی به دست آوردند. این تیم در دیدارهای قبل خوب بازی کرد و در نیم فصل دوم خط حمله آنها تقویت شده است. ما هم تمرینات خوبی انجام دادیم و سعی می‌کنیم خط حمله آنها را کنترل کنیم. پیکان از حملات سریع استفاده می‌کند و ابزارش را دارد و ما باید خیلی در عقب زمین و خط میانی کم اشتباه و باهوش عمل کنیم. اگر کم اشتباه باشیم و تمام نکات را رعایت کنیم، می‌توانیم برنده بازی باشیم.

وی درباره عملکرد خوبش در ملوان خاطرنشان کرد: در پارس جنوبی جم هم شرایط خوبی داشتم و توانستیم رتبه پنجم را به دست بیاوریم ولی امسال به دلیل جو سنگین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران، همه‌چیز متفاوت بود. این تیم سال متفاوتی را برایم رقم زد و از آنها تشکر می‌کنم که به عنوان یار دوازدهم خیلی به ما کمک کردند. هواداران مسئولیت ما را سنگین‌تر و کار ما را سخت‌تر می‌کنند و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

سرمربی ملوان عنوان کرد: ما مشکل پرداختی نداشتیم و از نظر ترانسفر مدیریت خوب عمل کرد. باید از مدیر تیم تشکر کنم. ما کم و کاستی نداشتیم. مشکل ما فقط بحث زمین تمرین است و نمی‌توانیم در آن زمین کارهای تاکتیکی و اهداف خود را به خوبی انجام دهیم و در روز مسابقه در زمین ناهموار پیاده کنیم. اگر برنامه بلندمدتی برای موفقیت و حضور ملوان در آسیا دارند، باید مرتفع شود. ضعف بزرگی است که زمین تمرین خوبی نداریم.

وی ادامه داد: فقط برای چند تیم امکانات لازم و وی ای آر فراهم می‌شود و این امکانات برای همه تیم‌های شهرستان مهم نیست تا از ناحیه داوری متضرر شوند. باید عدالت و یکپارچگی لیگ در فوتبال باشد و مسئولان به فکر همه تیم‌ها باشند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال هواداران پرشماری دارند و قابل حترام هستند اما تیم‌های شهرستانی باید از این امکانات بهره ببرند و در حق آنها اجحاف نشود.

تارتار یادآور شد: هفته گذشته برابر گل گهر به حق بردیم و بعد از بازی بیانیه صادر شد و همه کارشناسان دیروز پنالتی که برای ما گرفته شد را تایید کردند. وقتی یک تیم برنده می‌شود باید به آن تیم احترام گذاشت و نباید تیم ها باخت خود را توجیه کنند. امیدوارم دستمزد داوران و امکانات آنها بهتر شود.

وی درباره دربی گفت: تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است. هیچ اظهار نظری راجع به تیم‌های دیگر نمی‌کنم. تساوی استقلال و پرسپولیس شاید به سود ما باشد و امیدوارم بازی زیبایی را مردم شاهد باشند.

تیم فوتبال ملوان فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به مصاف پیکان خواهد رفت. این تیم با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha