کنترل غیرمحسوس سرعت خودرو ها، محور ماموریت  پلیس مازندران در سفرهای نوروزی

ساری- ایرنا- رزمایش طرح امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی نوروزی با عنوان آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت امروز چهارشنبه با حضور رییس پلیس راهور فراجا و استاندار مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با برگزاری رزمایش ترافیکی نوروزی، نیروهای خدمات رسان شامل پلیس راه، اورژانس، راهداران و جمعیت هلال احمر به جاده های اصلی مازندران اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در این مراسم شعار امسال رزمایش را آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت عنوان کرد و گفت: امسال روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی در جاده های مازندران خدمات مختلف ارایه می دهند.

سردار حسن مفخمی با توضیح این که طبق آمار رسمی امسال ۵۸۶ میلیون تردد برابر با هشت درصد تردد کل کشور در مازندران انجام شد که ۹ درصد بیشتر از سال گذشته است، ادامه داد: طبق بررسی و برآورد های کارشناسان در نوروز سال ۱۴۰۳ تردد و سفر نوروزی در ماه مبارک رمضان پنج درصد افزایش می یابد.

فرمانده انتظامی مازندران به وجود بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان اشاره کرد و بیان داشت: طبق آمار. سنی در نوروز سال ۱۴۰۲، یکهزار و ۲۱۷ نفر جانشان را در حوادث جاده‌ای از دست. آمدند که ۴۳ نفرشان در جاده های مازندران کشته شدند.

سردار مفخمی با ابراز امیدواری که در نوروز ۱۴۰۳ شاهد کاهش تلفات جاده ای کشور و مازندران باشیم، گفت: به همین دلیل افزایش حضور محسوس و غیر محسوس پلیس برای کنترل سرعت و امنیت سفر مردم برنامه ریزی شده است.

وی استفاده از دوربین های کنترل سرعت را از برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: همکاری مسافران و گردشگران در مسافرت های نوروزی با پلیس و نیروهای امنیتی و ترافیکی و امدادی مهم و ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha