۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85418261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک روان در مسیرهای بهشت زهرا(س) / شهروندان زمان سفر را مدیریت کنند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام روان بودن ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) گفت: با توجه به حجم بالای سفرها به این مکان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، برای جلوگیری از ایجاد ترافیک به شهروندان پیشنهاد می‌کنیم که زمان سفر خود را مدیریت و کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل موسوی پور روز پنجشنبه در باره تازه‌ترین وضعیت ترافیک پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: در راه‌های منتهی به بهشت زهرا (س) در مسیرهای بزرگراه هاشمی شمال به جنوب، خلیج فارس، تندگویان، آزادگان، شهید نواب، محدوده علامه عسکری و داخل قطعات جدید و قدیم از حدود ساعت ۵ صبح خوشبختانه ترافیک روان و مطلوب بوده‌ است.

رییس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه از ابتدای صبح امروز تا جمعه شب درهای بهشت زهرا به روی مردم باز است از شهروندان خواست که ساعت مراجعه و حضور خود را در این مکان مدیریت کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران نیز در این باره بیان کرد: از صبح امروز (پنجشنبه) مراجعه مردم به بهشت زهرا (س) بسیار افزایش یافته است اما با این وجود تاکنون در هیچ جا گره و مشکل ترافیکی به وجود نیامده است.

سرهنگ فیروز کشیر افزود: اکنون در همه مسیرها و معابری که به بهشت زهرا (س) منتهی می‌شود و همچنین خیابان‌های داخلی، ترافیک روان و تردد جریان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha