۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85419129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورامین آماده استقبال از بهار در ماه میهمانی خدا

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85419129
ورامین آماده استقبال از بهار در ماه میهمانی خدا

ورامین - ایرنا - شهردار ورامین گفت: با اجرای طرح استقبال از بهار، شهر ورامین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و ماه میهمانی خدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مؤمنی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف شهر ورامین برگزار می‌شود که امسال با توجه به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، این طرح پس از این رویداد مهم سیاسی اجرایی شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری برای استقبال از بهار گفت: برپایی سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر، اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با مبارک رمضان در مناطق مختلف شهر، کاشت گل‌های فصلی در میادین و بلوارها از جمله ۱۰هزار سبد بنفشه، تشکیل کمیته استقبال از فصل بهار ۱۴۰۳ وماه مبارک رمضان و اجرای طرح هر خانه یک درخت با توزیع ۱۰ هزار نهال درختان مثمراز جمله برنامه‌های طرح استقبال از بهار ورامین است.

این مسئول از برگزاری گرامیداشت و نیایش در گذشتگان در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۲ درمحل آرمستان‌های شهر ورامین، اسکان و راهنما مسافران نوروزی با همکاری ستاد مسافرین شهرستان ورامین، شست و شوی مخازن، معابر،جداول و پل‌های سطح شهر، ممنوعیت ساخت و ساز ساختمانی در ایام نوروز در داخل و حریم شهر، آذین‌بندی تبریک نوروز با پیوست جوانی جمعیت و برگزاری مراسم ملی و مذهبی همزمان با نوروز وماه بهار قرآن در سطح شهر ورامین به عنوان دیگر برنامه‌های استقبال از بهار ورامین اعلام کرد.

مومنی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، اقدامات دیگری از جمله نهضت آسفالت ریزی ولکه گیری معابر شهر ورامین، رنگ آمیزی جداول و خیابان های سطح شهر ورامین، نصب مبلمان شهری و پارکی دربوستان ها ومعابر شهری، نصب مضامین وبیلبورد های نوروز ۱۴۰۳ وماه بهار قرآن ، برگزاری مراسمات نوروزی و همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۵ نقطه مختلف شهر ، برگزاری تورهای ورامین گردی با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان، مراسم گل افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی و طرح ساماندهی دست فروشان در روزهای پایانی سال اجرا شد. شهردار ورامین یادآور شد: ورامین به دلیل مجاورت با محور قم – گرمسار و محور امام رضا (ع) همواره پذیرای مسافران نوروزی است که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، این شهر آماده پذیرایی از میهمانان سراسر کشور باشد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha