۵۵۲ هزار خودرو در روز اول طرح نوروزی از جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز اجرای طرح نوروزی در استان همزمان با سراسر کشور گفت: در نخستین روز، ۵۵۲ تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد.

ایرج دست نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در اولین روز از اجرای طرح نوروزی میزان تردد در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی ۱۰۷ هزار و ۵۱۰ تردد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته میزان تردد در ورودی و خروجی‌های این استان ۱۰۶ هزار و ۹۹۹ تردد بود، آمارها نشان از افزایش ۰.۴۸ درصدی دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به محور میاندواب - ملکان با ۱۹ هزار و ۴۷۷ تردد است که نسبت به مدت زمان سال گذشته ۴.۴۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: اوج ساعت تردد در جاده‌های استان بازه ۱۲ نیمه شب تا یک بامداد بوده است.

دست‌نشان با اشاره به تخلفات رانندگی بیان کرد: بیشترین تخلفات در اولین روز اجرای طرح نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی نیز مربوط به سبقت غیر مجاز بود.

به گزارش ایرنا، طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین ادامه دارد و پیش بینی می شود که میلیون ها تردد در جاده های استان به ثبت برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha