ایرنا بازوی توانمند دستگاه اجرایی در انعکاس خدمات دولت به مردم است

رشت - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت :خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازوی توانمند دستگاههای اجرایی استان در انعکاس خدمات دولت واخبار صحیح به مردم است.

به گزارش ایرنا، علیرضا نوروزی بهمبری روز یکشنبه با حضور در مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان و بازدید از روند فعالیت این رسانه گفت: این خبرگزاری در تنویر افکار عمومی و انعکاس صحیح رویدادها نقشی بسیار مهم و ارزنده دارد.

وی گفت: این رسانه ضمن رعایت انصاف پل ارتباطی قوی و محکمی بین مردم و مسئولان ایجاد کرده و خدمات شایانی را در قالب پوشش اخبار و تبیین برنامه های دولت ارائه داده است.

وی تبیین و تشریح اقدامات، نتایج و دستاوردهای نظام اجرایی را برای مردم، جریانی امیدبخش و نشاط آفرین دانست و افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از معتبرترین و مهم ترین رسانه های خبری استان گیلان و کشور است.

وی به نمایندگی از وزیر و از سوی اداره کل امور اقتصاد و دارایی از تلاش‌ها و پیگیری‌های این مجموعه کرده و تلاشهای همکاران این مجموعه قدردانی کرد.

نوروزی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری را شغلی دشوار و حساس است، یادآوری کرد: اهالی رسانه افسران مقابله با جنگ‌نرم در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و چشمان تیزبین و بیدار جامعه هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان اظهار کرد: این اداره کل در راستای عمل به ماموریت های محوله به همراهی و همکاری رسانه های همسو نیاز دارد تا به اهداف مورد نظر دست یابد.

ایرنا بازوی توانمند دستگاه اجرایی در انعکاس خدمات دولت به مردم است

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان هم با اشاره به قدمت ۹۰ ساله ایرنا، گفت: این مجموعه تمام تلاش و اهتمام خود را برای بازتاب عملکرد و خدمات دولت به مردم و بالعکس بکار می برد.

فاطمه یوسفی اظهار کرد: این رسانه سعی دارد نقش موثر خود را در انعکاس واقعیات جامعه و کمک به رفع مسائل به خوبی ایفاء کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha