سرمربی آلومینیوم: اشتباهات داوری را از راه قانون پیگیری می‌کنیم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اشباهات داوری از این پس از طریق راه‌های قانونی پیگیری می‌شود و به هیچ عنوان در خصوص مشکلات داوری در نشست‌های خبری صحبت نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم آلومینیوم با نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در اراک افزود: اشتباهات داوری از این پس همراه با مستندات به کمیته داوران و کمیته انضباطی شکایت می‌شود و فقط سراغ قانون می‌رویم.

وی بیان کرد: تیم آلومینیوم چالش‌های زیادی در خصوص داوری داشته و خیلی از این موضوع ضربه دیده است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: نساجی شرایط سختی در جدول دارد و آلومینیوم به دلیل نتایج بدی که در چند هفته گذشته به دست آورده، شرایط خوبی ندارد و بازی فردا تقابلی است که هر ۲ تیم می‌خواهند از بازی استفاده کنند تا شرایطشان بهتر شود.

وی بیان کرد: امید است بازی فردا (یکشنبه) بی‌حاشیه باشد؛ هر ۲ تیم دنبال فوتبال هستند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: امید است قضاوت خوب در بازی فردا مقابل نساجی صورت گیرد و به برگزاری سالم بازی کمک شود.

وی اظهار کرد: آلومینیوم از بازی قبلی زمان زیادی نداشت اما سعی شد تا ریکاوری خوبی روی بازیکنان صورت بگیرد.

حسینی عنوان کرد: با بازیکنان نشست‌های زیادی برگزار و صحبت شده و امید است از بازی‌های گذشته درس گرفته شود.

وی با بیان اینکه نساجی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر و دنبال فوتبال بازی کردن است، اضافه کرد: امید است بازی فردا بی‌حاشیه و تماشاپسند باشد و تیم آلومینوم بتوانند نتیجه خوبی کسب کند.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی‌ مازندران فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در قالب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha