عضو شورا: کسانی که در دوره‌های قبل منفعل بودند امروز مدیریت شهری را تخریب می‌کنند

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که در دوره حضور و مدیریت خود در شهر نتوانستند کاری انجام دهند امروز شبانه روزی در رسانه‌های خود مدیریت فعلی شهری را تخریب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد آخوندی روز یکشنبه در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای مدیریت شهری خواهد بود و نباید نگران طعنه‌ها و کنایه‌ها بود، افزود: این افراد درست زمانی که مدیریت شهری چند ایستگاه مترو را افتتاح می‌کند، مساله کوچکی را در رسانه‌های خود مطرح می‌کنند ما نیز باید مواظب باشیم آنها را در این مسیر همراهی نکنیم.

وی ضمن تقدیر از ۱۰۰ هزار نیروی انسانی شهرداری به جفت تلاش برای اداره مطلوب تهران و اجرای برنامه‌های تحولی مصوب شورا، اظهار کرد: از پاکبان‌هایی که ممکن است زحمات آنها دیده نشود تا نیروهای فضای سبز و پسماند و نیروهای کارشناس در شهرداری تقدیر می کنیم.

آخوندی افزود: اداره کلانشهری همچون تهران حتما کار حساس و پیچیده‌ای است و وظیفه داریم از تمام آنها تشکر کنیم البته ممکن است وقتی اقدامات روی روال پیش می‌رود متوجه روند انجام آن نباشیم اما وقتی خرابی مترو و یا مشکل در رفت و روب را ببینیم متوجه خواهیم شد اقدامات تا چه اندازه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ما مدیریت شهری را یکپارچه می‌بینیم و شورا و شهرداری را جدا نمی‌دانیم و در یک مسیر برای اعتلای شهر حرکت می‌کنیم، تاکید کرد: ما دستان هر کسی که خالصانه کار می‌کند، می‌فشاریم؛ از یک کارگر تا شهردار تهران، هیچ یک از این افراد تفاوتی ندارند و اگر نسبتی هم به ما بدهند هیچ گونه نگرانی نداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha