۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85421251
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فیلم/پاکدشت شهرگل به استقبال بهار می‌رود 

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰
کد خبر: 85421251
فیلم/پاکدشت شهرگل به استقبال بهار می‌رود 

پاکدشت -ایرنا- سرپرست شهرداری پاکدشت: شهرداری پاکدشت به منظور استقبال از میهمانان نوروزی، اقدامات مختلفی را انجام داده و به استقبال بهار می‌رود.

حسین زارعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهرداری پاکدشت به منظور استقبال از مهمانان نوروزی، اقداماتی در راستای ایجاد محیطی بهتر برای مسافران انجام داده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت معابر شهری نیازمند بهسازی با آسفالت سرد و گرم و خط‌کشی خیابان‌ها به صورت مکانیزه از جمله اقدامات شهرداری پاکدشت در ایام پیش از سال جدید است.

سرپرست شهرداری پاکدشت خاطرنشان کرد: ایجاد ستاد اسکان نوروزی در پارک دانشجوی پاکدشت به منظور رفاه حال مسافران نوروزی بخش دیگری از اقدامات شهرداری است.

زارعی افزود: گل‌کاری گسترده در سطح شهرها و رنگ‌آمیزی و بهسازی جداول از جمله اقدامات شهرداری‌های کشور پیش از آغاز هر سال است و شهرداری پاکدشت نیز در سال جاری اقدامات قابل توجهی را در این زمینه انجام داده است.

سرپرست شهرداری پاکدشت از زیباسازی و فضاسازی سطح شهر متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر و ادامه داد: تعویض تابلوها و تمثال شهدا از جمله دیگر اقدامات شهرداری پاکدشت پیش از ورود به سال جدید بوده است.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha