۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۶:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85421399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آژیر خطر در شهرکهای صهیونیستی اطراف غزه به صدا در آمد

تهران-ایرنا-آژیر خطر دقایقی پیش در شهرک‌های اطراف غزه به صدا در آمده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، آژیر خطر در شهرک‌های «کیبوتس میولاسیم در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت که البته با پاسخ کوبنده مقاومت به شهرک های مختلف سرزمین های اشغالی همراه بود.

حملات موشکی مقاومت در شمال و جنوب سرزمین های اشغالی و نیز حملات مداوم نیروهای مقاومت عراق ویمن، رژیم صهیونیستی مشکلات زیادی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورده و موجب شکاف و دو دستگی در سطح رهبری و توده صهیونیست‌ها شده است.

حملات مقاومت و نیز دو دستگی وارد لایه های مختلف رژیم صهیونیستی بویژه ارتش شده و موجب آغاز فرار سرمایه ها، کاهش اعتبار اقتصادی، فرار متخصصان و مهاجرت معکوس "اسرائیلی ها" از سرزمین های اشغالی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha