۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85421493
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پنج قصابی متخلف در بروجرد پلمب شدند

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85421493
پنج قصابی متخلف در بروجرد پلمب شدند

بروجرد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی بروجرد گفت: پنج قصابی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن بهداشت و کشتار غیرمجاز دام پلمب شد.

دکتر امین مهدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و دامپزشکی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز این واحدها به علت کشتار غیرمجاز دام با همکاری اداره تعزیرات حکومتی پلمب شد.

وی اظهار کرد: این طرح با نظارت کارشناسان شبکه دامپزشکی به صورت تخصصی در قالب گشت مشترک با شبکه بهداشت بروجرد از تمامی مراکز عرضه فرآورده های گوشت شامل قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و رستوران‌ها در حال اجرا است.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد بیان کرد: جلوگیری کشتار غیر مجاز دام و عرضه فراورده های خام دامی به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه نظارتی این اداره در اولویت قرار دارد و انتظار می رود صنوف مرتبط و شاغلان در این حوزه به رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی در تمامی مراحل تولید و عرضه را رعایت کنند.

مهدی زاده اضافه کرد: با تمامی متخلفان یا سودجویانی که به هر نحو سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته برابر ضوابط قانونی برخورد و از ادامه فعالیت‌ آنها جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: به شهروندان بروجردی توصیه می شود تمامی محصولات پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت سیستم های دامپزشکی و بهداشت تهیه نمایند و از خرید هرگونه فرآورده های گوشتی بدون هویت بهداشتی پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha